اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

بصیرت چراغ راه عبور از فتنه است

بصیرت چراغ راه عبور از فتنه است
امام جمعه ایلام گفت: بصیرت چراغ راه است و باید در همه حال نگاه ما به ولایت باشد تا فتنه گران نتوانند با مشکلاتی که دشمن ایجاد کرده مسیر ما را از ولایت جدا کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، حجت الاسلام والمسلمین “الله نور کریمی تبار”، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح امروز(۹ دی) در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی در جمع مردم دهلران با مقایسه ولایت مداری و ولایت پذیری مردم کنونی ملت ایران با مردم زمان حضرت علی(ع) که وحی و صحابه را درک کردند، گفت: در آن زمان خواص طرفدار باطل، افکار جامعه را به سمت و سوی خلافت هدایت و حضرت علی(ع) به خاطر حفظ اسلام سکوت کرد و بعد که مردم متوجه اشتباه خود شدند دوباره به درب خانه ولایت آمدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار اظهار کرد: آن زمانی که متوجه شدند که حضرت امام علی(ع) مسئولیت به شایستگان می دهد، آمدند و زمینه براندازی حکومت این امام را چیدند و طلحه و زبیر در مقابل علی(ع) ایستادند و جنگ برادر کشی راه انداختند و کسانی که جمود فکری داشتند، تحمیل اراده کردند و امام را مجبور کردند تن به حکمیت دهد.

,

امام جمعه ایلام افزود: درود بر ملت ایران که نه وحی را درک کردند و نه در زمان امام معصوم بودند، اما با نایب امام بیعت و شعار دادند ما اهل کوفه نیستیم که علی تنها بماند و بر بیعت خود ماندند و در اجرای فرمان ولایت فقیه شهدای عزیزی تقدیم و از جان و مال خود گذشتند و افتخار پیدا کردند که زمینه ساز حکومت حضرت ولی عصر(عج) باشند.

,

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با اشاره به اینکه دشمن به خوبی می دانست که در برابر ملت ما توان مقابله ندارد، لذا توطئه کردند و مردم را به جان هم انداختند و از نظام و دموکراسی سوء استفاده و در فتنه 88  تقلب در انتخابات را مطرح کردند.

,

وی افزود: اینها وقتی دیدند اگر مسیر قانونی بروند و شمارش آرا صورت گیرد، محکوم هستند لذا از احساسات مردم سو استفاده و دشمن با فریب چهره هایی که خود را باخته و به دلیل دنیا طلبی در مقابل نظام ایستادند استفاده کرد و فتنه 88 رقم خورد.

,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اما با درایت رهبری و آگاهی و بصیرت ملت 9 دی شکل گرفت و آتش فتنه خاموش شد و امروز ما حماسه 9 دی که نشان بصیرت و ولایت مداری مردم در مقابل فتنه گران است را گرامی می داریم تا دشمن آن واقعیت تاریخی و روزهای تلخ حضور منافقین در خیابان ها را دگرگون ننویسد.

,

امام جمعه ایلام با بیان اینکه  اگر کسی از یاری رهبرش کوتاه و بخوابد این را بداند که با لگد دشمن بیدار خواهد شد، گفت: بصیرت چراغ راه است و باید در همه حال نگاه ما به ولایت باشد تا فتنه گران نتوانند با مشکلاتی که دشمن ایجاد کرده مسیر ما را از ولایت جدا کنند.

,

حجت الاسلام کریمی تبار با تقدیر از حضور مردم دهلران در گرامیداشت مراسم 9 دی، خاطرنشان کرد: انتصاب فرماندار ویژه دهلران که فردی ولایی و انقلابی است را به مردم شهرستان تبریک می گویم.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه