اخبار داغ

سپهبد سلیمانی یک قهرمان واقعی بود

سپهبد سلیمانی یک قهرمان واقعی بود
یک آزاده دهاقانی گفت : سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از قهرمانای واقعی کشور بودند که نه تنها برای ایران بلکه برای کل دنیا حتی مسلمان و غیر مسلمان زحمت کشیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ دکتریدالله ولیخانی آزاده سرافراز کشور است که دیروز در کنج اسارت بود و امروز در مطب پزشکی خدمت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

در سال۱۳۴۶ و در دهاقان چشم به جهان گشود، وقتی به سن ۱۵سالگی به بلوغ رسید، دفاع از میهن خود را واجب دانست و روانه جبهه و جنگ شد. نمی دانست آیا باز هم به وطن برمی گردد یا شهید می شود؛ او میخواست از میهن خود دفاع کند و آرامش را به مردم بازگرداند.

,

وی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز با عرض تسلیت فرا رسیدن دومین سالگرد عروج ملکوتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از قهرمانای واقعی کشور بودند که نه تنها برای ایران بلکه برای کل دنیا حتی ‏مسلمان و غیر مسلمان زحمت کشید.

,

ولیخانی با اشاره به فعالیت‌های این شهید والامقام در داخل کشور بیان کرد: در بحث سیلی که در لرستان و خوزستان ‏آمد ایشان پیش قدم بود و برای جلوگیری کردن از خسارت‌های جدی وارد میدان شد.

,

این آزاده دهاقانی که 8 سال در اسارت به سر برده است گفت: سردار سلیمانی برای جلوگیری از بی امنی و جنگ در کشورمان وارد جبهه خارج از کشور شدند و جنگ را مهار کردند.

,

وی با بیان اینکه داعش مسئله ساده ای نبود ادامه داد: ‏داعش واقعاً مسئله ای بود که دنیا را تهدید می کرد، ‏ایشان از جان،مال و خانواده اش مایه گذاشت، ‏واقعا آدم وارسته ای بودند و بدون هیچ چشم داشت و انتظاری برای حفظ نظام و انقلاب و دفاع از میهن تلاش کردند.

,

ولیخانی در ادامه گفت: ما که در جبهه ‏بودیم بالاخره مشخص بود دشمنمان چه کسی است، سپهبد سلیمانی در جبهه ای بود که معلوم نبود بغل ‏دستش چه کسی است، ممکن بود فردی که کنارش بود نفوذی باشد و بخواهد صدمه‌ای به ایشان بزند.

,

این آزاده دهاقانی در پایان گفت: سردار سلیمانی برای کشور و کلاً برا جامعه‌ی ‏بشری زحمت کشید و به آن چیزی که ‏آرزویش بود رسید، امیدوارم روحش سربلند باشد و ‏همیشه ما بتوانیم رهرو او باشیم .‏

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه