اخبار داغ

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

سردار سلیمانی در برابر مثلث عبری، عربی و غربی پیروز شد

سردار سلیمانی در برابر مثلث عبری، عربی و غربی پیروز شد
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت:وقتی مثلث عبری، عربی و غربی دست به دست هم داده بود سردار سلیمانی در برابر دشمنان اسلام ایستادگی کرد و پیروز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ سید محمد حسینی شامگاه امروز در آیین سالگرد شهادت سردار پر افتخار اسلام و ایران شهید حاج قاسم سلیمانی در گرگان اظهار کرد: خدمت به مردم باعث شد که همه به سردار سلیمانی عشق بورزند و از همه گروه ها در مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار شرکت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: پس از هشت سال دفاع مقدس سردار سلیمانی ۴۱ سال صحنه جنگ و نبرد را رها نمی کند و چنین انسانی رفیع در دنیا می شود و اقبال مردم نشان می دهد خداوند به بندگان مخلص خود پاداش می دهد.
,
 
,
حسینی متذکر شد: این مقام محمود حاج قاسم سلیمانی به واسطه ارتباط محکم با خدا و ارتباط با ائمه اطهار (علیه السلام) است‌.
,
 
,
وی افزود: داعش به دنبال تصرف سامرا بود و سردار سلیمانی در برابر داعش ایستاد و با تمام توان دفاع کرد و این در حالی بود که دولت ها نسبت به هجمه داعش دست تسلیم بالا برده بودند.
,
 
,
این مقام مسئول متذکر شد: سردار سلیمانی گروه های مختلف مردمی را در برابر داعش ساماندهی کرد و از پیشکسوتان و شهدای جوانی چون شهید حججی را پای کار آورد.
,
 
,
حسینی خاطرنشان کرد: وقتی مثلث عبری، عربی و غربی دست به دست هم داده بود سردار سلیمانی در برابر دشمنان اسلام ایستادگی کرد و پیروز شد.
,
 
,
وی افزود: دیدیم همانطور که سردار سلیمانی وعده کرده بود بساط داعش در منطقه برچیده شد و سردار سلیمانی این فتنه و غده سرطانی که ایجاد شده بود را ریشه کن کرد.
,
 
,
معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: در مذاکرات نیز شاهد آن بودیم که سردار سلیمانی توانست طرف مقابل را متقاعد کند و روس ها را پای کار مبارزه با داعش آورد و از تجزیه اقلیم کردستان عراق جلوگیری کرد.
,
 
,
حسینی بیان کرد: مدیریت حاج قاسم مدیریت در بحران بود و در عملیات سخت و دشوار و در امکانات نابرابر جنگ را مدیریت می کرد.
,
 
,
وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که سلیمانی یک فرد نبود یک راه و مدرسه و مکتب بود و باید از این بعد به سردار سلیمانی نگاه کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه