اخبار داغ

همرزم سردار شهید سلیمانی:

مکتب حاج قاسم کادرساز برای ظهور حضرت حجت(عج) است

مکتب حاج قاسم کادرساز برای ظهور حضرت حجت(عج) است
سردار ابراهیم‌پور با بیان اینکه مکتب شهید حاج قاسم کادرساز برای ظهور حضرت حجت(عج) است، گفت: حاج قاسم سرباز و تابع ولایت بود و اگر مسئولان حواسشان نباشد و ذره‌ای از خط ولایت فاصله بگیرند، مطمئنا زمین می‌خورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار  عظیم ابراهیم‌پور شامگاه پنج شنبه در آیین گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در حسینیه جماران بیرجند با اشاره به اینکه از بدو خلقت بشر، شاهد تقابل جبهه حق و باطل هستیم و علمدار جبهه حق و باطل تنها دو مکتب است، اظهار کرد: جبهه حق، اسلام ناب و جبهه باطل، صهیونیسم است که در این دو جبهه نزاع بدون تعارف جدی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

همرزم شهید سلیمانی با اشاره به تلاش نظام سلطه برای نابودی مکتب تازه متولد شده انقلاب اسلامی در ایران، گفت: در دو سال نخست انقلاب اسلامی، ۵۲ کودتا رخ داد که همگی نافرجام ماندند، ۱۷ هزار ترور اتفاق افتاد تا نیروهای حزب‌اللهی را حذف کنند و هشت سال جنگ را به کشور تحمیل کردند، جنگ تحمیلی توسط بچه‌های انقلابی مدیریت شد و دشمنان نتوانستند آسیبی به انقلاب وارد کنند.

,

وی ادامه داد: دشمنان با برنامه‌ریزی جامع تصمیم گرفتند انقلاب را با نفوذ لیبرالیسم اقتصادی، فرهنگی و سیاسی از درون متلاشی کنند ولی در فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ دست آنها رو شد، و انقلاب همچنان محکم و استوار سر جای خودش هست.

,

سردار ابراهیم‌پور با اشاره به اینکه امریکا و کشورهای غربی یکی از لایه های مختلف نظام سلطه هستند، تصریح کرد: اما یهود در رأس نظام سلطه قرار دارد چون برنامه ریزی های آنان علیه انقلاب اسلامی به نتیجه نرسید و با نفوذ نتوانستند انقلاب را متلاشی کنند در گام بعدی داعش را طراحی کردند.

,

همرزم سردار شهید سلیمانی با بیان اینکه داعش عقبه ۱۵ ساله دارد که آنها را به عنوان دولت اسلامی عراق و شام معرفی، مستقر و تجهیز کردند، گفت: هدف از استقرار داعش برای از بین بردن سه ضلع اصلی مقدمه‌ساز ظهور را در ایران، لبنان و یمن از بین ببرند.

,

وی در ادامه گفت: حاج قاسم خط جبهه حق را در عالم فرماندهی کرد و وقتی وارد میدان شد به دنبال آن فاطمیون، زینبییون، علویون و انصاریون تشکیل شد و تمامی معادلات طراحی شده ۱۵ سال گذشته یهود را به هم ریخت.

,

سردار ابراهیم‌پور با بیان اینکه حاج قاسم، علمدارِ جبهه حق ‌و مقاومت است و همه معادلات جهان و نقشه جامع یهود را از درون نابود کرد، افزود: یهودیان اصلا فکر نمی‌کردند به این روز بیفتند چون با تجهیز داعش می‌خواستند همه‌ چیز را نابود کنند.

,

وی بیان داشت: ترور حاج قاسم تصمیم ترامپ کثیف و نامرد نبود چون ترامپ نفر لایه چندم یهود است ولو اعلام با وی بود اما تصمیم جریان بزرگان یهود در عالم بود که گفتند تا حاج قاسم را شهید نکنیم، نمی‌نشینیم.

,

همرزم سردار شهید سلیمانی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب وقتی حاج قاسم شهید شد، فرمودند آن طرف دستش بازتر است برای اینکه دست انقلاب را بگیرد، در حالی که دشمن فکر می کرد حاج قاسم را ترور کردند دیگر کار تمام است، عنوان کرد: امروز رویش‌های مکتب حاج قاسم سلیمانی در ایران و کشورهای مختلف می‌بینیم؛ مکتب حاج قاسم فقط ایرانی نیست بلکه مکتبی کادرساز و ایرانی، اسلامی، جهانی است که تمام دنیا در حال برقراری ارتباط با این مکتب هستند.

,

وی با بیان اینکه نامگذاری مکتب حاج قاسم توسط مقام معظم رهبری صرفا یک مکتب دینی نیست بلکه مکتب کادرساز برای ظهور حضرت حجت(عج) است، افزود: اگر می‌خواهیم مکتب شهید سلیمانی را بررسی کنیم باید ریشه‌ها و مبانی مکتب سردار را مورد توجه قرار دهیم.

,

سردار ابراهیم‌پور با اشاره به اینکه دنیا در شرایط تحول بسیار سریع و خیلی محکم است و جمهوری اسلامی ایران محور تحول جهان است، گفت: امروز فارغ از همه سم‌پاشی‌هایی که علیه دولت جمهوری اسلامی‌ می شود، اما ایران در مسیر یک رشد اقتصادی بالا قدم بر می‌دارد.

,

همرزم سردار سلیمانی تصریح کرد: زمانی مجموع سهم ما از واردات ۱۶ کشور تنها ۲ درصد بود و اکنون همه کشورهای همسایه دارند اقتصادشان را با ما گره می‌زنند چون این دولت انقلابی، دیپلماسی سیاسی را ضربدر دیپلماسی اقتصادی کرده است.

,

به گفته وی، اقتصاد منطقه‌ای در آینده نزدیک در سیطره ایران قرار می‌گیرد و نگرش اقتصادی ما به سمت شرق سبب شده غرب به اصطلاح در انزوا قرار بگیرد و در برجام و مذاکرات آن کاملا مشخص شد که تمام قرارداد و ‌تقاهم‌نامه‌ای که غرب در دولت گذشته می‌خواست به ما القا ‌کند کنار گذاشته شد و اکنون ۸۰ درصد پیش‌نویس برجامی که مذاکره‌کنندگان ما نوشته‌اند را قبول کرده‌اند.

,

سردار ابراهیم‌پور ادامه داد: معادلات جهان به نفع ما رقم می‌خورد بنابراین فریب تبلیغات رسانه‌های دشمن را نخورید، به فضل خدا برنامه‌هایی در زمینه یارانه، بورس، نظام بانکی یا تولیدات و تأمین نیازهای اصلی مردم در دولت جدید شکل گرفته اما مدیریت تحول زمان می‌خواهد.

,

وی  تأکید کرد: حاج قاسم سلیمانی اگر حاج قاسم شد، چون سرباز و تابع ولایت بود و اگر مسئولان حواسشان نباشد و ذره‌ای از خط ولایت فاصله بگیرند، مطمئنا زمین می‌خورند.

,

همرزم سردار سلیمانی در پایان با بیان اینکه باید برای اینکه ولایت از ما راضی باشد باید خودمان را در مکتب حاج قاسم بازتعریف کنیم، گفت: نمی‌شود فقط تماشاچی باشیم بلکه باید ببینیم و بدانیم چه باری از انقلاب بر دوش ماست، و با یاری نیازمندان سهمی در توسعه مکتب حاج قاسم داشته باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه