اخبار داغ

رئیس‌جمهور در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی:

گرانی و تورم به زودی متوقف می‌شود

گرانی و تورم به زودی متوقف می‌شود
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی گفت: گرانی و تورم به زودی متوقف می‌شود، گرانی‌های اخیر نتیجه تصمیمات نادرست گذشته است و آثار تصمیمات ما در ماه‌های آینده روشن می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌ جمهور صبح امروز با حضور در دفتر آیت‌الله نوری همدانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
رئیس جمهور در این دیدار با بیان اینکه گرانی و تورم به زودی متوقف می‌شود گفت: گرانی‌های اخیر نتیجه تصمیمات نادرست گذشته است و آثار تصمیمات ما در ماه‌های آینده روشن می‌شود.
,
 
,
 رئیسی افزود: دولت سیزدهم برای کنترل تورم اقداماتی انجام داده و همچنین برخی فعالیت‌های تورم زا را متوقف کرده و بر اساس همین تصمیم‌ها شاهد روند کاهشی تورم هستیم.
,
 
,
و ی در ادامه از عزم دولت برای کنترل و مهار کرونا خبر داد و گفت: دولت سیزدهم در حالی دولت را تحویل گرفت که روزانه 700 نفر فوتی داشتیم، اما با اقدامات صورت گرفته این روند به خوبی مهار شده است.
,
 
,
رئیسی گفت: با سرعت گرفتن واکسیناسیون در کشور وضعیت مطلوبی نسبت به دیگر کشور‌ها داریم و آمار فوتی‌ها به مراتب کم شده است.
,
 
,
وی همچنین به وجود برخی از مشکلات در استان قم اشاره کرد و گفت: طرح‌های نیمه‌تمام، بیکاری و مشکل مسکن از عمده‌ترین مشکلات مردم است که در این سفر مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
,
 
,
آیت‌الله نوری‌همدانی: به وضعیت معیشت مردم رسیدگی کنید
, آیت‌الله نوری‌همدانی: به وضعیت معیشت مردم رسیدگی کنید, آیت‌الله نوری‌همدانی: به وضعیت معیشت مردم رسیدگی کنید,
 
,
آیت‌الله نوری‌همدانی در دیدار رئیس جمهوری با بیان این مطلب گفت: گرانی‌ها و محرومیت‌هایی برای مردم وجود دارد که اولین کار دولت باید ساماندهی این وضعیت باشد.
,
 
,
وی با تاکید به توجه بیشتر دولتمردان به مردم گفت: همه مردم به دولت سیزدهم امیدوارند و منتظر گام‌های مثبت این دولت هستند.
,
 
,
آیت الله نوری همدانی همچنین به نظارت بیشتر بر بانک‌ها و فعالیت‌های آنان تاکید کرد و گفت: دیر کرد یک نوع ربا و حرام است، اما در بانک‌ها اعمال می‌شود و از مردم اخذ می‌شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه در اسلام پول در برابر کار پرداخت می‌شود خاطرنشان کرد: در ربا زایش پیدا می‌کند و پول در برابر پول پرداخت می‌شود که این اصلا مورد پذیرش اسلام نیست.
,
 
,
وی در ادامه بر استفاده دولت سیزدهم از مدیران باتجربه تاکید کرد و گفت: اداره امور را باید مسئولین به دست بگیرند که از تجربه کافی برخوردارند تا مردم هم خیالشان راحت شود.
,
 
,
آیت الله نوری همدانی در ادامه بر گسترش هر چه بیشتر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت: در ساختار مملکت ما باید این فریضه واجب بیش از پیش مورد توجه همگان قرار گیرد.
,
 
,
دیدار با دیگر مراجع عظام تقلید و برخی علمای قم و همچنین شرکت در نشست خبری با اصحاب رسانه از برنامه های دومین روز سفر رئیس جمهور به  قم است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه