اخبار داغ

نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان:

روز بصیرت، روز تجدید بیعت دوباره امت با ولایت بود/ ولایتمداری از شاخصه‌های شهید حاج قاسم سلیمانی بود

روز بصیرت، روز تجدید بیعت دوباره امت با ولایت بود/ ولایتمداری از شاخصه‌های شهید حاج قاسم سلیمانی بود
حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در این روز پشتیبانی خود را از رهبر و ولایت نشان دادند و در سالروز این یوم الله بزرگ هم مردم بصیر استان سمنان هم بار دیگر با حضور خود در صحنه با ولایت تجدید بیعت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که در مسجد امام این شهر برگزار شد، ضمن اشاره به حماسه 9 دی وپیوند امت با رهبری گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در این روز پشتیبانی خود را از  رهبر و ولایت نشان دادند و در سالروز این یوم الله بزرگ، مردم فهیم و بصیر متدین استان سمنان هم  باردیگر با حضور خود در صحنه با ولایت تجدید بیعت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

 امام جمعه سمنان با اشاره به در پیش رو بودن سالگرد شهادت سردار دلها تصریح کرد: فرمانده و اسوه بزرگ جبهه مقاومت منظومه ای از خصایل نیک بود و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ایشان یک مکتب بود و سالها زمان نیاز است تا ابعاد وجودی این شخصیت برجسته شناخته شود.

,

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه ولایت مداری و ولایت پذیری بارزترین خصلت حاج قاسم بود، افزود: این شهید گرانقدر به معنای واقعی کلمه ولایت پذیر بود و عاشقانه رهبر مسلمین و نائب برحق امام عصر را دوست داشت و این جمله از ایشان معروف است که ارتباط دلی خود را با رهبر انقلاب حفظ کنید.

,

این خطیب جمعه شهر سمنان ولایت پذیری را به معنای تسلیم محض و مطیع رهبر بودن در تمام شرایط دانست و اذعان کرد: سردار سلیمانی همواره خود را سرباز  ولایت می دانست و در یکی از جملات معروف خود گفته بود که اگر تشخیص ولی امر بر مضوعی است حتی اگر برخلاف میل باطنی هم باشد،  باید پذیرفت.

,

به گفته امام جمعه سمنان حاج قاسم به فرموده رهبری انقلابی واقعی بود و او در انقلاب ذوب شد و خود را فدای مردم کرد و متعلق به هیچ فرد یا گروهی نبود و او متعلق به همه مردم بود.

,

وی همچنین مردم را به پویش هدیه به شهید سلیمانی دعوت کرد و در این خصوص توضیح داد: هر کسی در شغل خود می تواند کارهای خیر خود را به روح این شهید بزرگوار تقدیم کند و د راین پویش عطیم سهیم باشد.

,

حجت الاسلام مطیعی با اشاره به  ۱۴دی روز جهاد کشاورزی اظهار کرد: جهاد کشاورزی از ابتدای انقلاب تاکنون خدمات بسیاری را به مردم  مناطق محروم ارائه کردند و  امیدوار هستیم مطالبه عمومی تبدیل جهاد کشاورزی به جهاد سازندگی محقق شود و بار دیگر این حرکت جهاد گونه را از این قشر شاهد باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه