اخبار داغ

شهادت یک فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها

شهادت یک فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
منابع محلی از به شهادت رسیدن یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در شهرک آرئیل خبر دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فلسطین الیوم، منابع محلی از به شهادت رسیدن یک جوان فلسطینی صبح امروز (جمعه) در شهرک آرئیل خبر دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
این منابع گفتند: این جوان به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیستی در نزدیکی شهرک آرائیل در شمال کرانه باختری به شدت زخمی شد سپس به شهادت رسید.
,
 
,
پایگاه خبری صهیونیستی ۰۴۰۴ اعلام کرد: به یک جوان در شهرک آرئیل بعد از تلاش برای اجرای عملیات با سلاح سرد تیراندازی شده است.
,
 
,
رسانه‌های صهیونیست مدعی هستند به این جوان فلسطینی به بهانه تلاش برای حمله با چاقو در نزدیکی شهرک یهودی ارائیل در شمال کرانه باختری اشغالی تیراندازی کردند.
,
 
,
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که حمله این فرد خنثی شد و جزئیات این عملیات در دست بررسی است.
,
 
,
حملات شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در کرانه باختری افزایش یافته است و صهیونیست‌ها در عمل به شهرک نشینان آزادی داده اند تا به فلسطینیان در کرانه باختری حمله کنند به امید آنکه عملیات تقسیم کرانه باختری صورت بگیرد و شهرک نشینان بر زمین‌های شهرک‌های بزرگی که احداث می‌شود، مسلط شوند.
,
 
,
طارق عزالدین، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری با تاکید بر این که پذیرش تجاوز و شهرک سازی روز افزون در کرانه باختری و قدس امکان پذیر نیست، اعلام کرد دشمن بداند هر جنایتی مرتکب شود، با واکنش شدید مواجه خواهد شد.
,
 
,
روزنامه رای الیوم نیز تحولات اخیر را شاهدی بر شکل گیری سومین انتفاضه مسلحانه در فلسطین و سرخوردگی امنیتی تل آویو و دست برتر مقاومت در بازدارندگی دانست و هماهنگی سری عملیاتی بین جناح‌های مقاومت صرف نظر از وابستگی‌های ایدئولوژیک آن‌ها و آشتی جریان‌های فلسطینی و قرار گرفتن همه آن‌ها در چارچوب مقاومت در برابر رژیم اشغالگر اسرائیل، را یکی از برجسته‌ترین مسائل مطرح در مراحل آینده باشد، عنوان کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
منبع: باشگاه خبرنگاران
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه