اخبار داغ

مقتدایی در گفت‌وگو با دانا:

قرار نیست در وین به کشوری باج بدهیم/ منطق مذاکره کنندگان در گفتگوهای وین به طور جدی دنبال می‌شود

قرار نیست در وین به کشوری باج بدهیم/ منطق مذاکره کنندگان در گفتگوهای وین به طور جدی دنبال می‌شود
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: قرار نیست به کشورهای مذاکره کننده باج دهیم بلکه تنها به دنبال حراست از منافع ملت ایران هستیم و گفتگوهایی که پای میز مذاکرات مطرح شده را به طور جدی دنبال می کنیم.
[

«عباس مقتدایی»، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه بعد از فراز و فرود های ارتباطات ایران با اروپا و آمریکا در سالهای بعد از انقلاب اسلامی و به ویژه بعد از روی کار آمدن دولتهای یازدهم و دوازدهم و امضا برجام بی اعتمادی ملت ایران به اروپا و آمریکا امری روشن و واضح شد، گفت: ملت ایران به این باور رسیدند که نه می توان به اروپا اعتماد کرد و نه آمریکایی ها بر پیمان خود متعهد هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه اروپا پیشگام صنعت و توسعه است اما در عرصه فریبکاری و پیمان شکنی نشان داده که از هیچ اقدامی کوتاهی نمی کند تصریح کرد: بعد از برجام صدای واحدی از ملت ایران شنیده شد و اینکه نباید به غرب اعتماد کرد.

,

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به اینکه اروپا و آمریکا بنای رعایت عدالت نداشته و نمی خواهد حقوق ملت ایران را لحاظ کند تاکید کرد: ملت ایران با پافشاری، ایستادگی، مقاومت و تلاش خود توانست اثبات کند که انرژی هسته حق قابل دفاع است.

,

مقتدایی با اشاره به اینکه ایران توانمندی دفاعی و هسته ای را با دانش بومی خود به دست آورده است و  از آن دفاع خواهد کرد ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران طرفدار صلح است و آمادگی مذاکره و مراوده با کشورهای دنیا است اما در عین حال برای حفظ استقلال در عرصه های مختلف و ایجاد منافع ملت نیز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

,

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه چنانچه اروپا این منطق مذاکره کنندگان ایرانی را به رسمیت بشناسد، به زودی توافق خوب دست یافتنی است تاکید کرد: بنای اروپا و آمریکا این است که از ایران منافعی به دست آورده اما هیچ نفعی برای ملت ایران در نظر نگیرند.

,

وی با اشاره به اینکه در مذاکرات وین به دنبال صیانت از منافع ملت هستیم تاکید کرد: قرار نیست به کشورهای مذاکره کننده باج دهیم بلکه تنها به دنبال حراست از منافع ملت ایران هستیم و گفتگوهایی که پای میز مذاکرات مطرح شده را به طور جدی دنبال می کنیم.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه