اخبار داغ

در آستانه شهادت سردار دلها؛

یادواره "اسطوره‌‌های غیرت" در شهرستان مهدیشهر برگزار می شود

یادواره "اسطوره‌‌های غیرت" در شهرستان مهدیشهر برگزار می شود
دومین یادواره شهدای عشایر استان سمنان در شهرستان مهدیشهر با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر جلالی مدیر کل امور عشایر استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت از برگزاری دومین یادواره استانی شهدای عشایر در استان سمنان خبرداد و گفت: : عشایر در حوزه شهادت ، خدمت به انقلاب اسلامی و مشارکت در دفاع مقدس نقش مهم و ارزنده ای را ایفا کرده اند و این یادواره به جهت پاسداشت خدمات و رشادت های انها درطول دوران فاع مقدس برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی در ادامه افزود: در کنار همه شهدای سرافراز هشت سال دفاع مقدس، شهدای جامعه عشایری ما به زینت اخلاص، پاکی و همچنین صداقت آراسته هستند،  چرا که با نیت دفاع از این مرز و بوم در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شدند تا دشمن را در همان حرکت‌های اول زمین‌گیر کنند.

,

جلالی با بیان اینکه نخستین یادواره شهدای عشایر استان در سال ۱۳۹۳برگزار شده است، اذعان کرد: استان سمنان با تقدیم ۲۵۱ شهید عشایر ۲.۵ درصد از شهدای عشایر کشور را به خود اختصاص داده است و شهرستان مهدیشهر با ۱۲۵ شهید بیشترین تعداد شهید در سطح استان را تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده است.

,

وی با بیان اینکه  یادواره شهدای عشایر استان سمنان در شهرستان مهدیشهر قطب دامپروری کشور درآستانه سالروز شهادت سردار دلها از ۱۲تا ۱۴دی ماه برگزارخواهد شد، افزود: این مراسم بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد امام علی (ع) مهدی‌شهر و با حضور مسئولین استانی و کشوری و جمعی از خانواده های شهدای عشایر و سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار می شود.

,

بنا به گفته جلالی "اسطوره‌های غیرت" نامی است که بر یادواره شهدای عشایر استان سمنان گذارده شده و همچنین آئین وداع با دو لاله گمنام زهرایی از ویژه ‌برنامه‌ های این یادواره است.

,

اانتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه