اخبار داغ

تداوم کمک‌های مومنانه در دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی؛

۵ هزار بسته معیشتی به یاد سردار دلها توزیع می‌شود/ از اعزام ۵۰۰ گروه جهادی تا افتتاح ۹طرح اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان

۵ هزار بسته معیشتی به یاد سردار دلها توزیع می‌شود/ از اعزام ۵۰۰ گروه جهادی تا افتتاح ۹طرح اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پنج هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع، و ۵۰۰گروه جهادی برای ارائه خدمت بی منت به اقصی نقاط محروم استان اعزام خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا ملایی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به اینکه یاران و سربازان سردار دلها از ابتدای شیوع ویروس کرونا در میدان مبارزه حضور داشته اند، بیان کرد: این افراد در تمام این مدت در قالب گروه های جهادی با ارائه خدمات بی منت به محرومان و نیازمندان هرکدام به طریقی ندای ارادتشان را به سردار شهیدشان ابراز کرده و اکنون نیز همزمان با دومین سالگرد شهادت حاج قاسم قرار است اقدام به اهدای بسته های معیشتی بین نیازمندان کنند.

وی افزود: سربازان بی‌ادعای حاج قاسم همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار،  انقلابی دیگر رقم زده و برای کاهش آلام نیازمندان و محرومان اقدام به توزیع پنج هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته چهار میلیون ریال خواهند کرد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان با اشاره به اینکه فردا یکشنبه ۱۲ دیماه مراسم توزیع این میزان بسته معیشتی در حسینیه عاشقان ثارلله زاهدان برگزار خواهد شد، گفت: این بسته ها در تداوم ۳۴ هزار و ۷۰۰بسته اعلام و توزیع شده در اقصی نقاط استان است.

از ساخت و مرمت ۸ خانه محروم تا اعزام ۵۰۰گروه  جهادی به نقاط مختلف

به گفته وی، بسته های فوق توسط ۴۰۰ گروه جهادی با حفظ شان و کرامت بین افراد توزیع خواهد شد و هر بسته شامل برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات و کنسروجات بوده که با همت بسیج سازندگی استان با محوریت پایگاه های مقاومت بسیج در محلات و گروه های جهادی انجام شده است.

این مسئول در بخش دیگر سخنان خود به انجام پروژه های محرومیت زدایی اشاره کرد و ادامه داد: همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار دلها در بخش عمرانی ساخت و مرمت 8 خانه محروم در دستور کار است، همچنین ۵۰۰گروه جهادی به اردوهای جهادی در مناطق محروم اعزام و اقدام به ارائه خدمات بی منت می کنند.

اشتغالزایی در مناطق محروم با افتتاح ۹طرح اقتصاد مقاومتی

ملایی اظهار کرد: افتتاح ۹ پروژه اقتصاد مقاومتی در عرصه های نهالستان، صنایع تبدیلی، تولید کشک و آچار، رشته، گلاب گیری، پرورش شترمرغ، کشت گیاهان دارویی، پرورش ماهی، صنایع دستی سوزن دوزی و خامه دوز، تولید چیپس میوه و سبزیجات، تولید البسه محلی از دیگر اقداماتی به شمار می رود که زمینه اشتغال را برای افراد مهیا کرده است.

به گفته وی، در هر طرح به صورت مستقیم برای 2 نفر و به صورت غیرمستقیم زمینه اشتغال برای پنج نفر مهیا شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان خاطرنشان کرد: با توجه به جامه عمل پوشاندن به منویات رهبر معظم انقلاب در قالب طرح کمک مؤمنانه، از ماه‌های گذشته تاکنون با مشارکت حداکثری و جهادی بسیجیان توانستیم بسته‌های معیشتی و حمایتی فراوان تهیه و بین نیازمندان توزیع کنیم که این اقدام تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا همچنان با هدف کاهش آلام نیازمندان در دستور کار سبزپوشان انقلاب قرار دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
, از ساخت و مرمت ۸ خانه محروم تا اعزام ۵۰۰گروه  جهادی به نقاط مختلف, از ساخت و مرمت ۸ خانه محروم تا اعزام ۵۰۰گروه  جهادی به نقاط مختلف,
,
,
,
,
,
, اشتغالزایی در مناطق محروم با افتتاح ۹طرح اقتصاد مقاومتی, اشتغالزایی در مناطق محروم با افتتاح ۹طرح اقتصاد مقاومتی,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه