اخبار داغ

هنرمند البرزی:

هنرمندان از گنجینه کتاب‌های جبهه مقاومت استفاده کنند/ استقبال بی‌نظیر مردم سوریه از آثار تالیف شده سردار دل‌ها

هنرمندان از گنجینه کتاب‌های جبهه مقاومت استفاده کنند/ استقبال بی‌نظیر مردم سوریه از آثار تالیف شده سردار دل‌ها
علی سلطانی گفت: کتاب های زیادی در خصوص ابعاد مختلف شخصیتی حاج قاسم به رشته تحریر درآمده است، فیلم سازان و هنرمندان تئاتر می توانند از این گنجینه جهت ساخت آثار خود استفاده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هنرمند تئاتر البرزی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: بدون شک نقش سردار سلیمانی، شهدای جبهه مقاومت و مدافع حرم در برقراری امنیت در منطقه و از بین بردن گروه های تکفیری و داعش بی بدیل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
علی سلطانی ادامه داد: اگر رشادت و مجاهدت این شهدا نبود، به فرموده مقام معظم رهبری امروز باید در شهرهای داخلی کشور با داعش و تکفیری ها مبارزه می کردیم.
,
 
,
وی افزود: باید زوایای پنهان شخصیت سردار دلها را کشف و به دنیا و نسل آینده معرفی کنیم و این رسالت مهم بر عهده هنرمندان است که با زبان هنر این مهم را به سرانجام برسانند.
,
 
,
این هنرمند تصریح کرد: علاقه خاصی در بین هنرمندان برای پرداختن به موضوعات حماسی وجود دارد، زیرا این اتفاق باعث ماندگاری و زیبایی آثار می شود.
,
 
,
سلطانی گفت: کتاب های زیادی در خصوص ابعاد مختلف شخصیتی حاج قاسم به رشته تحریر درآمده است، فیلم سازان و هنرمندان تئاتر می توانند از این گنجینه جهت ساخت آثار خود استفاده کنند.
,
 
,
وی ادامه داد: برخی از  کتاب های سردار دلها به چند زبان مختلف دنیا ترجمه و با استقبال خوب مردم در جهان مواجه شده است و تعدادی از این کتاب در کشورهای مختلف از جمله سوریه به چاپ سوم و چهارم رسیده است.
,
 
,
این هنرمند در خاتمه خاطرنشان کرد: حاج قاسم از تمام خود برای امنیت، آسایش و اقتدار ایران مایه گذاشت اکنون همه آحاد جامعه باید این راه را ادامه دهند و پاسداشت خون شهدا باشند.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه