اخبار داغ

فدراسیون المپیکی هستیم که خانه و سقف نداریم؛

حسینی: ترکیب مجمع مهندسی شده؛ ۲ باشگاه پروانه ندارند/ یک هیأت استانی بوکس طی ۴ سال فقط یک میلیون تومان بودجه گرفت!

حسینی: ترکیب مجمع مهندسی شده؛ ۲ باشگاه پروانه ندارند/ یک هیأت استانی بوکس طی ۴ سال فقط یک میلیون تومان بودجه گرفت!
کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون بوکس گفت: در ترکیب مجمع انتخاباتی‌ مهندسی‌هایی در حال رخ دادن است و ۲ باشگاه از ۳ باشگاه معرفی شده حتی پروانه هم ندارند.
[

روح‌الله حسینی، سنگین‌وزن پیشین تیم ملی بوکس کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا پیرامون کسب مدال دانیال شه‌بخش در فدراسیون فعلی اظهار داشت: مسابقات جهانی پس از بازی‌های المپیک همیشه شرایط متفاوتی دارد و این مسابقات هم که اصلاً سیدبندی مشخصی نداشت. او را تحسین می‌کنم اما واقعیت این است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در ادامه بیان داشت: آیا این فدراسیون عملکردی هم داشته که بخواهیم درباره‌اش بحث کنیم؟ فدراسیون زمان آقای ناطق‌نوری توانست سالنی برای بوکس فراهم کند، این فدراسیون چه کاری در سال‌های اخیر انجام داد؟ اردوهای تیم ملی در زمان حرفه‌ای ما در هتل المپیک برگزار می‌شد اما آیا این فدراسیون چنین کاری تابه‌حال کرده؟
,
 
,
او درباره بحث کانکس‌نشینی تیم ملی گفت: تا سال ۱۳۹۸ که تیم‌های ملی خود این فدراسیون هم در کانکس جا داشتند، بعد از آن با خرابی کانکس بود که مجبور به تغییر مکان شدند. وقتی من نایب‌رئیس فدراسیون بودم، می‌توانستیم ۴ اردوی رده‌های سنی متفاوت را هم‌زمان مدیریت و برگزار کنیم اما تیم فعلی فدراسیون نهایتاً توانسته ۲ اردو را باهم برگزار کند.
,
 
,
عضو تیم ملی بوکس ایران در المپیک ۲۰۰۰ سیدنی عنوان داشت: تیم فعلی تأکید دارند که شرایط فدراسیون و تیم‌های ملی فرق کرده، چه تغییری وقتی امکاناتی نیست و غذای سرد و بیات به دست ملی‌پوشان اردونشین در باشگاه انقلاب می‌رسد؟ به تهیه و حمل غذا با نایلون گیر می‌دادند، الان مگر خودشان با چه چیزی غذا را از مرکز شهر به شمال می‌رسانند؟
,
 
,
وی در همین باره اذعان داشت: قبل‌تر خودم با هزینه شخصی برای تیم ملی سالن غذا و آشپزخانه ساختم، الان چه کرده‌اند؟ این فدراسیون ۲ سال اول که هیچ مدالی نیاورد، بعدش هم کرونا بود و دیگر هیچ. زمان ما حداقل ۳۴ داور و ۶۴ مربی در ایران تنها طی ۲ سال ستاره‌دار شدند.
,
 
,
دارنده مدال برنز بوکس بازی‌های آسیایی۲۰۱۰ گوانگ‌ژو درباره اهداف خود از حضور در کارزار انتخاباتی ریاست این فدراسیون تصریح داشت: فدراسیون المپیکی هستیم که خانه و سقفی نداریم؛ تصمیم دارم کار ساخت و بهره‌برداری آکادمی بوکس را طی مدتی ۴ ساله به سرانجام برسانم و در این رابطه با مسئولین مربوطه هم صحبت‌هایی کرده‌ام. برنامه دارم به رده‌های پایه هم رسیدگی شایانی شکل بگیرد و جامعه بوکس با افزایش ۳۰ تا ۴۰ هزار نفری روبه‌رو شود.
,
 
,
او در ادامه صحبت‌هایش گفت: باید فرآیند ستاره‌دار کردن مربیان و داوران را که طی سال‌های اخیر مغفول مانده، مجدداً پی‌گیری کرد. هم‌چنین هیأت‌های استانی باید مورد نگاه ویژه باشند؛ یکی از رؤسای هیأت‌ها می‌گفت در این ۴ سال اخیر فقط یک میلیون تومان از فدراسیون گرفتیم! باید بین ۳۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان برای هیأت‌ها درنظر گرفته شود. همین‌طور هر استان به تجهیزات نیاز دارد.
,
 
,
حسینی در مورد وعده‌های انتخاباتی عمل‌نشده تیم پیشین تصریح داشت: سال ۱۳۹۴ که عضو کمیته آسیایی شدم، برنامه‌ام برای بوکس بانوان را ارائه داشتم که به طریقی با موافقی ضمنی و شفاهی همراه شد. قرار بود که لباسی از سوی فدراسیون تا سال ۱۳۹۶ برای حضور محجبه زنان در بوکس ارائه شود اما فدراسیون به ماجرای انتخابات خورد و همه چیز ابتر ماند.
,
 
,
وی در ادامه تأکید داشت: فکر نمی‌کنم دیگر مخالفتی در جامعه داخلی موجود باشد و با توجه به پتانسیلی که در بانوان هست، یکی از برنامه‌هام به سرانجام رساندن همین ماجراست. همه چیز در این رابطه با اخذ مجوزهای قانونی و در چارچوب نظام شکل خواهد گرفت.
,
 
,
کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون بوکس هم‌چنین گفت: نقداً ۲ یا ۳ اسپانسر برای فدراسیون کنارم هست و درخواست حقوق یا مزایای خاصی هم برای خودم ندارم؛ فقط باید کار کنیم و شرایط را عوض کنیم. بودجه هم باید افزایش پیدا کند و بتوانیم با شرایط مالی بهتر به فکر توسعه بوکس باشیم.
,
 
,
قهرمان پیشین بوکس آسیا در خصوص شائبه‌های مهندسی انتخابات خاطرنشان داشت: همان‌گونه که کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران این فدراسیون دست‌خوش حواشی و دخالت‌هایی شد، در ترکیب مجمع انتخاباتی‌ هم مهندسی‌هایی در حال رخ دادن است که به روح انتخابات لطمه جدی وارد خواهد ساخت. اعتراضم را به وزیر ورزش و جوانان نوشته‌ام و منتظر برخورد قانونی هستم.
,
 
,
حسینی در پایان گفت: نام باشگاه‌های حائز حق رأی در مجمع حتی اعلام هم نشده بود و وزارت‌خانه هم روز ۵ دی‌ماه بر اثر اعلام سرپرست فدراسیون متوجه آن شد. ۲ باشگاه از ۳ باشگاه معرفی شده حتی پروانه هم ندارند و این مصداق بارز تخلف در انتخابات است. بالاخره قوانینی وجود دارد و باید طبق آن‌ها کار انتخابات پیش برود. از آقای نادمی دبیر مجمع تشکر می کنم که تمام تلاش خود را برای برگزاری یک مجمع و انتخابات عادلانه انجام می دهد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه