اخبار داغ

افت مقطعی سپاهان پایان خواهد یافت؛

فاطمی: خط هافبک پرسپولیس به تسلط کافی و خلاقیت لازم نرسیده/ استقلال به انسجام تاکتیکی رسیده اما هنوز جای کار دارد

فاطمی: خط هافبک پرسپولیس به تسلط کافی و خلاقیت لازم نرسیده/ استقلال به انسجام تاکتیکی رسیده اما هنوز جای کار دارد
مهاجم پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس گفت: استقلال به انسجام تاکتیکی رسیده اما هنوز جای کار دارد ولی خط هافبک پرسپولیس به تسلط کافی و خلاقیت لازم نرسیده است.
[

فراز فاطمی، مهاجم پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا پیرامون دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد اظهار داشت: بازی بسیار جذابی را از سوی دو تیمی شاهد بودیم که فوتبال خوبی را ارائه داشتند و تیم میهمان هم توانست آبی‌پوشان را با اجرای یک بازی پرفشار اذیت کند که لیاقت کسب امتیاز را هم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در ادامه بیان داشت: فولاد با جواد نکونام پیشرفت بسیار خوبی داشته و روند روبه‌رشدی دارد اما استقلال با یک سوپرگل توانست رقیب مهم خود را شکست بدهد و با حفظ گل، انسجام تاکتیکی و دفاع مؤثر به پیروزی و کسب ۳ امتیاز برسد.
,
 
,
فاطمی درباره روند تیم فوتبال استقلال عنوان داشت: آبی‌پوشان شروع فوق‌العاده‌ای در لیگ برتر داشتند و این آمارهای خوب نشان می‌دهد که روحیه برنده بودن تا حد زیادی به مجموعه تیم تزریق شده اما هنوز هم از نظر طرز بازی، استقلال می‌تواند بهتر باشد و جای کار دارد.
,
 
,
مهاجم اسبق آبی‌پوشان تهرانی بااشاره به شرایط فعلی باشگاه گفت: چندین مسئله مانند یک هرم در موفقیت یا عدم‌موفقیت یک تیم مؤثر هستند. الان در استقلال مدیرعامل به نحو احسن کارش را انجام داده، حواشی به کم‌ترین حد خود رسیده و یک تمرین‌دهنده خوب هم در کنار فرهاد مجیدی قرار دارد که خودش هم تجربه‌هایش نسبت به قبل بیش‌تر شده.
,
 
,
او در مورد بازی آتی تیم سابقش تأکید داشت: هرم کاملی پس از سال‌ها تشکیل شده و این امیدوارکننده است. آلومینیوم هم تیم خوب، منسجم و دونده‌ای‌ست که بسیاری از تیم‌ها را اذیت کرده. استقلال اگر دچار غرور نشود، می‌تواند از پس حریف اراکی بربیاید.
,
 
,
فاطمی هم‌چنین پیرامون دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس تصریح داشت: سپاهانی‌ها از تیم‌هایی هستند که حتی در روزهای شکست هم موقعیت‌های مناسب زیادی می‌سازند و شکست‌شان ناشی از بدشانسی بوده. البته پرسپولیس توانست عملاً با این پیروزی ۶ امتیاز کسب کند و به حفظ جایگاه خود کمک کند.
,
 
,
وی در ادامه گفت: سرخ‌پوشان توانستند گل زده را حفظ کنند و با اثبات روحیه برتری، کار را تمام کنند. سال گذشته هم این تیم در مقطعی فقط بردهای اقتصادی داشت و گل کمی می‌خورد اما در پایان قهرمان لیگ شد.
,
 
,
او درباره مشکل فعلی پرسپولیس اذعان داشت: خط میانی تیم نسبت به سال گذشته از تسلط، خلاقیت و مالکیت کم‌تری برخوردار است و این معضل باید برطرف شود. خریدهای جدید هم باید جا بیفتند تا این خلأ پر بشود.
,
 
,
مهاجم پیشین سرخ‌پوشان تهرانی در مورد بازی این تیم با تراکتور خاطرنشان داشت: تراکتور همیشه از تیم‌های پرهواداری بوده که در حد قهرمانی ظاهر می‌شده اما در لیگ جاری اصلاً حال‌وروز خوشی ندارد و فکر نمی‌کنم پرسپولیس مقابل این تیم به مشکلی بخورد.
,
 
,
وی در پایان گفت: از نظر من سپاهان هنوز هم از مدعیان است و افت مقطعی این تیم هم پایان خواهد یافت، چرا که فوتبال شناوری بازی کرده. از نشانه‌های خوب لیگ امسال هم ظهور چند جوان است که باانگیزه بازی می‌کنند و می‌توان این امر را به فال نیک گرفت.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه