اخبار داغ

تصمیم‌گیری درخصوص مابقی رشته‌ها به جلسات بعد موکول شد؛

فخری: حضور ۲۶ رشته از ایران در بازی‌های آسیایی قطعی شده/ نگاه حمایتی به ورزش بانوان خواهیم داشت

فخری: حضور ۲۶ رشته از ایران در بازی‌های آسیایی قطعی شده/ نگاه حمایتی به ورزش بانوان خواهیم داشت
سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگ‌ژو گفت: همه ۲۶ رشته‌ای که توسط جلسات کارشناسی مشخص شده بود به طور قطع در بازی‌های آسیایی چین حضور خواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دومین جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو امروز با حضور سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
پیمان فخری سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو درخصوص برگزاری این ستاد اظهار داشت: دومین جلسه مربوط به ارزیابی و بررسی رشته‌هایی که قرار است در بازی‌های آسیایی چین حضور داشته باشند برگزار شد. کلیه رشته‌ها با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
,
 
,
وی در ادامه بیان داشت: همه ۲۶ رشته‌ای که توسط جلسات کارشناسی مشخص شده بود در ستاد عالی بازی‌ها مطرح و در نهایت تصمیم براین شد که این ۲۶ رشته به طور قطع در بازی‌های آسیایی چین حضور داشته باشند. تصمیم‌گیری درخصوص مابقی رشته‌ها به جلسات بعد موکول شد. این ۲۶ رشته در دو بخش آقایان و بانوان خواهد بود.
,
 
,
سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی چین در پایان گفت: همچنین یکی از مباحث اصلی این جلسه درخصوص نگاه حمایتی به ورزش بانوان بود و اینکه در این دوره از بازی‌ها به حوزه بانوان نگاه ویژه‌تری خواهد شد و سهم بیشتری نسبت به بازی‌های گذشته در این رقابت‌ها خواهند داشت.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه