اخبار داغ

نماینده مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس:

شهید حاج قاسم سلیمانی نماد کامل و جامع مقاومت و حرکت انقلابی است/ خونخواهی سردار دلها تمام شدنی نیست

شهید حاج قاسم سلیمانی نماد کامل و جامع مقاومت و حرکت انقلابی است/ خونخواهی سردار دلها تمام شدنی نیست
حجت الاسلام نصیرایی با تأکید بر اینکه مقاومت الگوی برای پیشرفت همه جانبه کشور است که باید از آن استفاده کنیم، گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد کامل و جامع مقاومت و فعالیت و حرکت انقلابی است که باید الگوی همگان قرار بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام مجید نصیرایی با اشاره به سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در این ۴۳ سالی که از انقلاب می گذرد این تجربه ثابت شده که در هر  زمان و حوزه ای شامل علمی، نظامی، امنیتی، اقتصادی، سیاسی، خارجی و … انقلابی عمل کردیم یعنی تکیه به دیگران نداشتیم و با تلاش جهادی و شبانه روزی به ظرفیت های داخلی و به امدادهای الهی توجه کردیم، موفق بودیم و رضایت مردم جلب شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

نماینده مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی افزود: اما هر جایی که از این رویکرد و گفتمان فاصله گرفتیم و محافظه کاری کردیم و به ظرفیت های داخلی کشور و امدادهای الهی توجه نداشتیم و متوسل به دیگران شدیم همان جا دچار مشکل  و آسیب شدیم و مردم هم گلایه‌مند شدند.

,

وی ادامه داد: بنابراین انقلابی عمل کردن می تواند یک راهبرد برای ما در همه حوزه ها و برای مدیران باشد به خصوص برای نسل جوانی که خیلی از این تجربیات(دوران انقلاب و دفاع مقدس را ندیدند) را نداشته اند.

,

حجت الاسلام نصیرایی بر تبیین درست گفتمان انقلابی برای نسل جوان تأکید کرد و افزود: مصداق این گفتمان انقلابی که توانسته منافع مردم را تأمین و به عبارتی تضمین کند و آن اهداف مدنظر محقق شود در این سالها تجربه کردیم و برای اینکه بتوانیم مشکلات اقتصادی را حل و نیازهای کشور در حوزه های مختلف را تأمین کنیم در این سالها دو مدل تجربه داریم که یکی این بود که باید تنش زدایی کنیم و با غربی ها و قدرت های برتر دنیا سازش و مذاکره و به ملاحظات آنان توجه کنیم که متاسفانه این مدل فرصت های فراوانی از جامعه را به پای این تفکر به هدر داد و موجب شد که سالها کشور درجا بزند و مانع پیشرفت کشور  و ایجاد نارضایتی در مردم شد.

,

نماینده مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجربه مدل مقاومت، تصریح کرد: در همین راستا با ایستادگی و توکل بر خدا و تلاش جهادی نه تنها امنیت کشور محفوظ ماند بلکه در حوزه های مختلف ظرفیت های کشور توسعه یافت.

,

وی متذکر شد: امنیت اساس توسعه و پیشرفت کشور است و در نقطه ای که امنیت نباشد نمی تواند سرمایه گذاری و توقع پیشرفت داشت که در جبهه مقاومت توانستیم منافع کشور را تأمین و تضمین کنیم و همچنین دشمن را به عقب برانیم.

,

حجت الاسلام نصیرایی با تأکید بر اینکه مقاومت الگوی برای پیشرفت همه جانبه کشور است که باید از آن استفاده کنیم، گفت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نماد کامل و جامع مقاومت و فعالیت و حرکت انقلابی است که باید الگوی همگان قرار گیرد.

,

سردار دلها یک حق طلب به معنای واقعی بود

, سردار دلها یک حق طلب به معنای واقعی بود ,

نماینده مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی افزود: شهید سردار سلیمانی در عین حالی که فردی دقیق در  عرصه نظامی و امنیتی بود اما محبت، صمیمت و توجه او به زیردستان و مردم الگو است.

,

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی هیچ وقت در دسته بندی‌های سیاسی قرار نگرفت و رفتار سیاسی او الگو است، ادامه داد: سردار دلها یک حق طلب به معنای واقعی بود و در توجه به معنویات و ارزش های الهی و توحیدی زبانزد و الگو است.

,

حجت الاسلام نصیرایی در ادامه رابطه شهید سلیمانی با ولی امر و امام زمانش را الگو دانست و گفت: اگر مدیری، جوانی و سیاست‌مداری می خواهد به سمت سعادت و پیشرفت حرکت کند باید شهید سلیمانی الگوی به تمام معنای آنان در  فعالیت‌های اجرایی، سیاسی، اجتماعی، مدیریتی و خودسازی باشد.

,

نماینده مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: به روزترین مدل انقلابی و انقلابی‌گری را می توان در وجود شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تعریف کرد لذا توجه به مکتب حاج قاسم و توسعه این نوع تفکر رمز موفقیت جامعه ما خواهد بود.

,

وی در ادامه افزود: روشی که جامعه ما را به سمت قله های پیشرفت می رساند مدل انقلابی و انقلابی‌گری است که باید به آن پرداخته و تبیین شود و غفلت از آن نشود.

,

حجت الاسلام نصیرایی با تأکید بر اینکه خونخواهی و انتقام خون شهید سلیمانی تمام شدنی نیست، گفت: دولت امریکا، صهیونیست ها، حکومت انگلیس و برخی کشورهای مرتجع منطقه عاملان و آمران ترور و شهادت شهید سلیمانی هستند که باید تاوان پس بدهند و امریکا با خفت و خواری که از منطقه فرار می کنند و جبهه جهانی مقاومت نیز نظام سلطه را از بین خواهد برد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه