اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

حذف نام شهید سلیمانی از فضای مجازی، مکتب او را از ذهن آزادی‌خواهان جهان حذف نمی‌کند

حذف نام شهید سلیمانی از فضای مجازی، مکتب او را از ذهن آزادی‌خواهان جهان حذف نمی‌کند
خسروی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی از ذهن آزادی‌خواهان جهان با حذف محتوا در فضای مجاری محقق نمی‌شود،گفت: مسئولان اگر می‌خواهند که مشکلات کشور حل شود، قطعا الگو گیزی از مدیریت میدانی علمی، عملی و منطقی شهید سلیمانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی  در گفتگو با خبرنگار خاورستان،در خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهارکرد:هر که با خدا معامله کند، خدا با اوست، شهید سلیمانی هم با خدا معامله کرد و بنده مخلص، مومن و مجاهد خدا بود. به همین دلیل این شهید بزرگوار نه تنها در میان همه اقشار و جناح های سیاسی کشور؛ بلکه در بین مردم غیر ایرانی و مسلمان هم محبوب بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی با تاکید بر اینکه باید سازمان ملل، حقوق بشر را از مکتب شهید سلیمانی برداشت کند، گفت: حقوق بشر در مکتب شهید سلیمانی و در سیره آمریکایی ها و اروپایی ها، اصلا قابل مقایسه نیست. آمریکایی ها یک مراسم عروسی در پاکستان را بمباران کردند، اما حتی یک عذرخواهی هم نکردند، اما شهید سلیمانی که برای دفاع از مردم سوریه، به میدان رفته بود، برای یکی از ساکنان آنجا می نویسد که؛ برادر اهل سنتم، من مجبور بودم در منزل شما باشم، این شماره تلفن من است، اگر حق و حقوقی هست، بگویید تا ادا کنم. ایشان حتی در میدان جنگ هم حدود شرعی را حفظ می کرد.

,

خسروی افزود: یکی از سفرای ایرانی هم در خاطراتش می گوید که وقتی برای اقناع روسیه برای حضور در سوریه به کاخ کرملین رفته بودیم، دیدم که شهید سلیمانی اذان و اقامه گفت و نماز اول وقت خواند و به خود را ملزم به رعایت حدود شرعی می دانست. او به یکی از دوستانش گفتهد که تاکنون از هیچ نمازی مثل این نماز لذت نبرده بودم، چرا که آن را در کاخی خواندم که یک روزی در دست شوروی ها و کمونیست ها بود که می خواستند ریشه دین را بزنند.

,

مدیریت میدانی رئیس جمهور الگوگیری از فرهنگ سلیمانی است

, مدیریت میدانی رئیس جمهور الگوگیری از فرهنگ سلیمانی است, مدیریت میدانی رئیس جمهور الگوگیری از فرهنگ سلیمانی است,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی برای همه اقشار الگو و مدل است، گفت: یکی از شاخصه های این شهید، مدیریت میدانی است. امروز اگر می بینیم که رئیس جمهور در طی صد و چند روز فعالیت ، ۱۲ سفر استانی رفته است، الگویش شهید سلیمانی است. مسئولان اگر می خواهند که مشکلات کشور حل شود، قطعا یکی از الگوهای علمی، عملی و منطقی که باید به او اقتدا کرد، شهید سلیمانی و مدیریت میدانی اوست.

,

خسروی عنوان کرد: انقلاب؛ خط قرمز شهید سلمیانی بود و در واقع انقلاب برای او محور بود. بر همین اساس با دوستان اصلاحطلب و اصولگرا یک رفتار داشت و تذکرات لازم را هم می داد.

,

تلاش دشمن برای تحریف مکتب سلیمانی

, تلاش دشمن برای تحریف مکتب سلیمانی, تلاش دشمن برای تحریف مکتب سلیمانی,

وی با اشاره به تلاش دشمن برای حذف و تحریف مکتب حاج قاسم، گفت: حاج قاسم یکی از بندگان خدا و یک نفر از امت پیغمبر(ص) است، وقتی دشمن می خواهد پس از ۱۴۰۰ سال، چهره پیغمبر(ص) را مخدوش کند، عکس او را آتش می زند و علیه او و اسلام مطلالب گزافی منتشر و اسلام هراسی می کند، دیگر تحریف مکتب حاج قاسم بعید نیست.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن بیکار ننشسته و نخواهد نشست، یهودی ها قهرمان تحریف در تاریخ هستند و یکی از کارهای قشر افراطی آنها؛ یعنی صهیونیست ها، تحریف است. برخی دوستان داخلی هم آگاهانه یا ناآگاهانه به دام این دشمن تحریف گر افتاده اند. در حالی که به گفته مقام معظم رهبری، اگر تحریف حل شود، تحریم هم حل می شود.

,

خسروی اظهارکرد: در مواردی که به مکتب حاج قاسم خدشه وارد می شود، جوانان باید به محکمات اسلام و انقلاب برگردند که امروز از بهترین محکمات، بیانات مقام معظم رهبری و وصایای شهدا است.

,

وی در پاسخ به کسانی که شخصیت حاج قاسم را زیر سوال می برند، بیان کرد: یکی از ضرب المثل های عرب این است که ” برتری آن است که دشمن هم به آن شهادت دهد”، در مورد شهید سلیمانی هم اوباما به عنوان شخص رئیس جمهور وقت آمریکا می گوید؛ اگر چه حاج قاسم دشمن ماست، اما برای او احترام قائلیم. بنابراین نباید هر دروغ و تحریف اصالت این رزمنده را بپذیریم و نباید اجازه دهیم که دشمن این شخصیت الگویی را زیر سوال ببرد.

,

نماینده مردم بیرجند درمیان وخوسف در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اقدام پلتفرم های خارجی نسبت به ملت ایران با حذف تصاویر و نام قهرمان ملی کشورمان سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: اقداماتی که جریان استکباری و صهیونیستی در منطقه و جهان انجام می دهند، نشان می دهد که رفتار و عملکرد آنها در حوزه آزادی بیان و شعارهایی که می دهند، دروغ محض است.

,

خسروی ادامه داد: حذف تصاویر شهید سلیمانی که سمبل مبارزه با تروریست بود و حذف مطالب کاربران در اینستاگرام که برای دفاع از آرمان های سپهبد شهید سلیمانی می زنند، نشان می دهد که آنها باور به آزادی بیان ندارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه