اخبار داغ

معاون سیاسی سپاه استان سمنان مطرح کرد؛

رسانه اهرم تمدن‌سازی نوین جهان/ معرفی ابعاد شخصیتی حاج قاسم وظیفه رسانه در تراز انقلاب

رسانه اهرم تمدن‌سازی نوین جهان/ معرفی ابعاد شخصیتی حاج قاسم وظیفه رسانه در تراز انقلاب
حجت‌الاسلام ابراهیمی رسانه را یک ابزار آفندی در دنیا دانست و گفت: رسانه می تواند در دنیا در بستر حقیقی و سایبری تحولی عظیم ایجاد کند که می‌توانیم از رسانه به عنوان اهرم تمدن‌سازی استفاده کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام هادی ابراهیمی معاون سیاسی سپاه قائم آل محمد استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، با اشاره به کار کرد رسانه در مکتب حاج قاسم سلیمانی، گفت: با توجه به اینکه تمامی مبادلات در جهان به صورت رسانه ای انجام می شود دیگر جای برای تک بعدی عمل کردن باقی نمی ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

ابراهیمی رسانه را یک ابزار آفندی در دنیا دانست و عنوان کرد: رسانه در دنیا یک بستر آفندی و پدافندی بسیار قوی است که می تواند در دنیا هم در بستر حقیقی و هم در بستر سایبری تحولی عظیم ایجاد کند ما می توانیم از رسانه به عنوان اهرم تمدن سازی استفاده کنیم.

,

معاون سیاسی سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه ما با ابزار رسانه می توانیم برای جبهه رسانه بستر سازی مناسبی را انجام دهیم، تصریح کرد: با ابزار رسانه می توانیم بستر مناسبی از اطلاعات و اتفاقات جبهه مقاومت را در اختیار جهانیان قرار دهیم تا دنیا بداند که جبهه مقاومت چه اقداماتی را انجام داده است.

,

وی با بیان اینکه رسانه در تراز انقلاب داری ویژگی های زیادی است، تشریح کرد: همه تلاش های سردار سلیمانی که در جنگ سخت نبوده است در جنگ نرم هم حاج قاسم فعالیت می کرد و در جنگ سخت هدف حاج قاسم جلوگیری از ظلم ظالم بوده است.

,

ابراهیمی با اشاره به اینکه رسانه در عرصه نشان دادن مظلومیت حاج قاسم می تواند فعالیت زیادی داشته باشد، خاطر نشان کرد: رسانه انقلابی می تواند با الگو گیری از مکتب حاج قاسم سلیمانی این فضای آلوده که دشمن آن را آماده کرده است را تغییر دهد.

,

معاون سیاسی سپاه استان سمنان با بیان اینکه مقابله کردن با رسانه های بیگانه از وظایف رسانه های انقلابی است، بیان کرد: ما باید از مکتب حاج قاسم دفاع  و به سمتی حرکت کنیم که سلیمانی شویم و سلیمانی ها تربیت کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه رسانه انقلابی باید به سمت تشکیل رسانه جبهه مقاومت حرکت کند، افزود: رسانه جبهه مقاومت باید چهره واقعی استکبار را به جهانیان نشان دهد و اقدامات جنایتکارانه استکبار را افشا کند جبهه مقاومت رسانه ای از ضروریات در عصر حاضر است.

,

ابراهیمی با بیان اینکه هماهنگی بین رسانه های انقلابی بسیار مهم است، تصریح کرد: رسانه های انقلاب سلیقه ای کار انجام می دهند و هماهنگی لازم دربین این رسانه ها وجود ندارد اگر این هماهنگی ها ایجاد نشود نمی توانیم به هدف خودمان برسیم.

,

معاون سیاسی سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه جریان مقاومت باید در برابر تحریف های واقعیات ایستادگی کند، بیان کرد: دشمن در صدد است که واقعییات را پنهان کند جمله کلیشه ای جایگزینی جلاد و شهید بسیار در جامعه رواج پیدا کرده است که ما نباید بگذاریم چنین اتفاقی در جامعه شیوع پیدا کند.

,

وی با بیان اینکه نزاع تمدنی از فرم نظامی خارج شده است، تشریح کرد: نزاع تمدنی از فرم نظامی به فرم جنگ نرم تغییر وضعیت داده است ما باید بر اساس وضعیت موجود خودمان یک طرح جدیدی را برنامه ریزی کنیم و ظرفیت های مکتبی خودمان را به جهانیان معرفی کنیم.

,

ابراهیمی با اشاره به اینکه معرفی ظرفیت های بومی و معنوی باید در دستور کار قرار بگیرد، خاطر نشان کرد: ما باید برسی کنیم که چرا یک فرمانده نظامی اقدامات خود را فراتر از کار نظامی انجام می دهد و در عرصه فرهنگی و اجتماعی تاثیر گذاری بسیار زیادی دارد.

,

معاون سیاسی سپاه استان سمنان با بیان اینکه رسانه در زمینه معرفی ابعاد شخصیتی حاج قاسم دارای مسئولیت است، بیان کرد: رسانه باید اطلاعات مربوط به اندیشه های حاج قاسم را با یک طبقه بندی در اختیار عموم مردم قرار دهد تا در حد فهم هر قشری اطلاعات مربوطه قرار بگیرد.

,

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال این است که میراث حاج قاسم منتشر نشود، عنوان کرد: رسانه باید مطالبه گر باشد تا بفهمد که میراث حاج قاسم چه بوده است تا این میراث ارزشمند را در متون درسی مدارس قرار دهند.

,

ابراهیمی با بیان اینکه وصیت نامه حاج قاسم نیاز به تحلیل و برسی دارد، تصریح کرد: تمامی نیاز های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور در مکتب حاج قاسم وجود دارد می توان از این تفکر برای رفع تمام نیاز های کشور بهره گرفت ولی تا کنون اقدام درستی در این خصوص انجام نشده است.

,

معاون سیاسی سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه رسانه مطالبه گر باید پیگیر باشد تا این مکتب به عنوان سند راهبردی کشور قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: هر وقت توانستیم در حوزه اجرایی این سند را فعال و از زیر دست تا بالا دست همه از این سند پیروی کردند آن موقع می توان گفت که اقدامی درست برای حاج قاسم انجام داده ایم.

,

وی با بیان اینکه در ایام کم کاری ما دشمن با قدرت مشغول به فعالیت و ایجاد تنش های مختلف در منطقه است، بیان کرد: اگر یک جریان منسجم رسانه ای مقاومت وجود داشت به مردم دنیا می توانستیم بفهمانیم هدف جبهه مقاومت چه چیزی است و چه اقدامی را انجام می دهد.

,

ابراهیمی با اشاره به اینکه ما باید از اقدامات سطحی فراتر حرکت کنیم، عنوان کرد: اگر می خواهیم در انقلاب تاثیر گذار باشیم وکاری را برای جبهه مقاومت انجام داده باشیم باید هر کدام از ما یک رسانه بوده و یک جبهه رسانه قوی را تشکیل دهیم و از افکار نخبگان استفاده کنیم.

,

معاون سیاسی سپاه استان سمنان با بیان اینکه اقدامات حاج قاسم باید تبیین شود، تصریح کرد: وقتی اقدامات حاج قاسم توسط ما تبیین نشد و حاج قاسم را در جهان معرفی نکردیم  حاج قاسم را تحریم کردند و اقدامات حاج قاسم را زیر سوال بردند ما در این مورد کم کاری کرده ایم و باید در یک اقدام درست این اتفاق را جبران کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه