اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت روستای درمیان:

سردار سلیمانی جهادگر نمونه وحدت بود/ حاج قاسم سرباز و خادم ملت

سردار سلیمانی جهادگر نمونه وحدت بود/ حاج قاسم سرباز و خادم ملت
مولوی خالقی با بیان این‌که سردار سلیمانی جهادگر نمونه و وحدت‌خواه شد، گفت: سردار سلیمانی بحث تعصب مذهبی نداشت بلکه در کشورهای اسلامی ندای آزادی و وحدت عملی را به پیروی از امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی پیاده می‌کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی عبدالعزیز خالقی امام جمعه اهل سنت روستای درمیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خاورستان، در مورد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ابتدا با تمسک به آیه قرآن ” وَلَا تَقُولُوا لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ وَلَٰکِنْ لَا تَشْعُرُون “، اظهار کرد: سردار سلیمانی با ویژگی‌های خاصی که داشت در چند دقیقه و چند سطر قابل بیان نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی افزود: سردار سلیمانی مردی مبارز، متدین، صادق، امین و نمونه بارز انما المومنون اخوه بود و در تمام دوران زندگی اش در هر گوشه را که بنگریم سردار سلیمانی خیرخواه عامه مسلمین بود.

,

امام جمعه اهل سنت روستای درمیان بیان کرد: از کودکی روستا زاده، معین و همکار همه هم نوعان خودش بود تا به تحصیلات ادامه داد و در پستی که قرار گرفت یک جهادگر نمونه و وحدت خواه شد.

,

مولوی خالقی عنوان کرد: سردار سلیمانی بحث تعصب مذهبی نداشت بلکه در کشورهای اسلامی ندای آزادی و وحدت عملی را به پیروی از امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی پیاده می‌کرد.

,

وی اظهار کرد: حاج قاسم همیشه به خیر خواهی مسلمانان می‌شتافت و اگر خدا سردار را حیاتی میداد شاید قدس عزیز توسط سردار سلیمانی آزاد می‌شد و مسلمانان از میکروب فساد نجات پیدا می‌کردند.

,

امام جمعه اهل سنت روستای درمیان گفت: برای سردار سلیمانی عراق، ایران، لبنان سوریه، افغانستان و کشورهای همسایه‌ای که تحت تظلم قرار گرفته بودند فرقی نمی‌کرد در همه جا برای آزادی و خیرخواهی مسلمانان می‌کوشید و می‌خواست که این استعمار و گرگ جنایتکار از خاورمیانه بیرون شود.

,

مولوی خالقی تصریح کرد: کاش سردار سلیمانی حیاتی می‌داشت تا فرار سربازان آمریکایی را مشاهده می‌کرد و سرزمین عراق را از لوس این پلیدها پاک می‌کرد متاسفانه دشمن ظاهرا زودتر به هدف خود رسید  اما نام نیکی گربماند ز آدمی به کز او ماند سرای زرنگار.

,

وی افزود: امروز برای سردار سلیمانی در تمام کشورها مراسم گرامی‌داشت گرفته می‌شود و بزرگی، رشادت، شهامت و شجاعت او بر زبان تمام مسلمانان است خداوند  به ما نیز توفیق بدهد تا در راستای وحدت اسلامی در تمام دنیا با یک نظر، یک فکر و یک هدف پیش برویم.

,

حاج قاسم سرباز و خادم ملت

, حاج قاسم سرباز و خادم ملت, حاج قاسم سرباز و خادم ملت,

امام جمعه اهل سنت روستای درمیان در مورد ساده زیستی و روحیه خدا محور سردار سلیمانی، بیان کرد: پیامبر (ص) فرمودند:” انما الاعمال بالنیات” قرآن مجید نیز میفرماید:” الالله دین الخالص” آن اخلاصی که در وجود سردار سلیمانی نهفته بود برای سردار تواضع و فروتنی بود که در هیچ کجا احساس غرور نمی‌کرد بلکه در همه جا یک سرباز و یک خادم برای ملتها بود.

,

مولوی خالقی بیان کرد: کسی که برای خدا خدمت می‌کند همه امکانات الهی از آن اوست و اینجاست که سردار سلیمانی راه را برای دیگران روشن کرد چراکه هدف  زیستن ما برای خدا، شهادت ما برای خدا و آنچه خداوند به ما روزی و نصیب کرده همه توسط خدا بوده است.

,

وی با بیان این‌که توان جسمی را هم خدا داده است، گفت: سردار سلیمانی از هیچ کس بیم و هراسی نداشت و در کشورهای همسایه به عنوان یک فرد مخلص با هموطنان خودش در تمام سنگرها و مشورتها هم‌فکر و همراه بود.

,

امام جمعه اهل سنت روستای درمیان بیان کرد: خداوند سردار سلیمانی را چنین توفیقی داده بود که همه او را از خود می‌دانستند و همه میگفتند سردار سلیمانی از آن ما است.

,

هراس دشمن از حاج قاسم/ کفر ستیزی برنامه خاص سردار سلیمانی بود

, هراس دشمن از حاج قاسم/ کفر ستیزی برنامه خاص سردار سلیمانی بود, هراس دشمن از حاج قاسم/ کفر ستیزی برنامه خاص سردار سلیمانی بود,

مولوی خالقی خاطرنشان کرد: چند سال قبل که بحث مذاکره با آمریکای جنایتکار بود اما هنوز کسی تصمیم بر تماس و ارتباط با آمریکا نگرفته بود آمریکا قبل از همه شرط گذاشته بود ما مذاکره می‌کنیم مشروط بر این‌که سلیمانی در مشورت نباشد و این آن عزتی بود که خداوند به سردار سلیمانی داده بود که دشمن از راه‌های دور از سردار می‌ترسید و هراس داشت به این دلیل بود که حاج قاسم هر کجا می‌رفت موفق برمی‌گشت.

,

وی در مورد خونخواهی حاج قاسم از آمریکای ظالم، گفت: جوهره، توان برنامه ایده‌آل و عقیدتی سردار سلیمانی، کفر ستیزی بود. همیشه و هرکجا بود با دشمنان ظالم و کافر مبارزه و نبرد آزمایی می‌کرد و اینجا بود که ظالم طرف خود را خوب شناخته بود و برنامه‌ای را اجرا کرد که تمام دنیا در فراق حاج قاسم بسوزند اما خدا او را به اعلی علین برد و نام نیکش برای همیشه در اوراق تاریخ با خط های زرین به یادگار ماند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه