اخبار داغ

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت دفاع:

تکمیل زنجیره تولید،راه حل مشکلات اقتصادی کشور است/شرکت های معدنی بزرگ با اقدامات خود در مناطق محروم امیدآفرینی کنند

تکمیل زنجیره تولید،راه حل مشکلات اقتصادی کشور است/شرکت های معدنی بزرگ با اقدامات خود در مناطق محروم امیدآفرینی کنند
سردار نجار رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت دفاع در بازدید از کارخانه در حال احداث مجتمع گندله سازی بهاباد گفت: این اقدامات ارزنده در بخش صنعت بهاباد به جوانان و آیندگان امیدواری می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت دفاع صبح امروز به همراه سرپرست فرمانداری بهاباد، رئیس شورای اسلامی شهرستان بهاباد، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و مدیرعامل شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان از مجتمع عظیم گندله سازی بهاباد بازدید نمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , یزدرسا,

سردار محمد نجار رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت دفاع با اشاره به اقدامات چشمگیر شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان در دل کویر گفت: با تکمیل زنجیره تولید در این شرکت های صنعتی، کارهای بزرگی صورت گرفته و علاوه بر اشتغال زایی قابل توجه، بخشی از مشکلات اقتصاد کشور نیز مرتفع شده است.

,

وی این اقدامات ارزنده در بخش صنعت بهاباد به جوانان و آیندگان را باعث امیدواری دانست و گفت: تجربیات ارزشمندی در این شرکت و واحدهای صنعتی آن تجمیع شده است که برای تعمیم آن به سایر مجموعه های صنعتی نیاز به همدلی و حمایت بیشتر از سوی  دولت است تا شاهد شکوفایی اقتصادی و بالندگی روز افزون در کشور باشیم.

,

گفتنی است مجتمع عظیم گندله سازی بهاباد در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری و افتتاح می‌گردد.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه