اخبار داغ

در مراسم تجلیل از قهرمان آسیا عنوان شد؛

درخواست رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه از مسئولان برای حمایت از قهرمانان ملی

درخواست رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه از مسئولان برای حمایت از قهرمانان ملی
رضایی، ضمن تبریک قهرمانی امیر نور حسینی در مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ آسیا از مسوولان شهرستان خواست تا از قهرمانان ملی و بین المللی خود حمایت بیشتری داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مجید رضایی رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه صبح امروز در مراسم تجلیل از امیر نورحسینی قهرمان پاورلیفتینگ جوانان آسیا ضمن تبریک قهرمانی در مسابقات اسیایی از مسوولان شهرستان خواست تا از قهرمانان ملی و بین المللی خود حمایت بیشتری داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: خیلی از قهرمانان ما در شهرستان که در مسابقات ملی و بین المللی حاضر می شوند ناچارند برای شرکت در مسابقات از خودشان هزینه کنند و این در حالی است که آنها باید همه تمرکز خود را روی رشته قهرمانی و مسابقات پیش روی متمرکز کنند.

,

رضایی بیان کرد: برای اعزام آقای نورحسینی مشکل داشتیم که در دقیقه  ۹۰ با پیگیری های دفتر نماینده مجلس این مشکل برطرف شد و جا دارد از نماینده مردم تربت حیدریه که از مجموع ۱۱ میلیارد تومانی که امسال در اختیار داشتند مبلغ ۷ میلیارد تومان را به حوزه ورزش اختصاص دادند.

,

رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه گفت: آقای نورحسینی تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران در امیدها بود که توانست با سه مدال طلا و یک نفر در مجموع قهرمانان جوانان آسیا شود و این قهرمان ارزنده دیار تربت حیدریه مسابقات جهانی را در پیش دارد و امیدوارم شاهد حمایت همه مسوولان شهرستان باشیم،

,

وی با بیان اینکه توان ورزش قهرمانی در شهرستان بالاست، افزود: قهرمانان ورزشی ارزنده ای در رشته های مختلف در این دیار فعالیت می کنند و منتهی باید از آنها حمایت کنیم تا تمرکز خود را روی قهرمانی بگذارند.

,

امیر نورحسینی ملی پوش پاورلیفتینگ تربت حیدریه در جریان رقابتهای قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ در کشور ترکیه با ثبت رکورد ۶۳۲.۵ کیلوگرم بر سکوی نخست ایستاد و نشان طلای جوانان آسیا را برگردن آویخت.

,

نورحسینی در این رقابتها در دسته وزنی منهای۷۴ کیلوگرم در دو بخش اسکوات و ددلیفت به ترتیب با مهار وزنه ۲۳۰ و ۲۵۵ کیلوگرم مقام نخست را بدست آورد، در پرس سینه رکورد ۱۴۷.۵ کیلوگرم را ثبت کرد و دوم شد و در مجموع با ۶۳۲٫۵ کیلوگرم و کسب دو نشان طلا و یک نقره بالاتر از رقبای هند و قزاق بر سکوی نخست قرار گرفت و نشان طلای جوانان آسیا را بر گردن آویخت. 

,

ورزشکار قزاق در این رده با مجموع ۶۲۲ کیلوگرم دوم شد و نماینده هند با رکورد ۵۷۰ کیلوگرم در جای سوم ایستاد.

,

۸۷۰ پاورکار از ۲۴ کشور آسیایی در مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا تا نهم دی ماه در سالن بایرام پاشا شهراستانبول در چهار رده سنی با هم رقابت می کنند‌.

,

در این مراسم علاوه بر فرمانداری شهرستان و دیگر نهادها، باشگاههای ورزشی و خانواده و وابستگان امیر نور حسینی با هدایای خود از این قهرمان آسیا تجلیل کردند.

,

همچنین مهندس مروج تربتی خیر نیک اندیش و عضو هیئت امنای بنیاد خیرین حامی دانشگاه تربت حیدریه با اهدای مبلغ ۸۰ میلیون ریال از قهرمان مدال آور آسیا تقدیر کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه