اخبار داغ

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج):

انتقام سخت خون حاج قاسم خروج آمریکا از منطقه و پایه ریزی تمدن نوین اسلامی است

انتقام سخت خون حاج قاسم خروج آمریکا از منطقه و پایه ریزی تمدن نوین اسلامی است
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: حاج قاسم سلیمانی در راستای ویژگی و خصوصیت های اخلاقی، ویژگی های انقلابی، جهادی، اجتماعی، مقاومت و ایستادگی که داشت باید در جهان شناخته شود، چراکه حضرت آقا گفتند این ویژگی ها تنها در قالب مکتب سلیمانی قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرتیپ دوم مجتبی فدا در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ با اشاره به انتقام سختی که در برابر شهادت حاج قاسم هنوز تمام نشده است اظهار کرد: انتقام سخت هنوز تمام نشده، مرحله اول انجام شد مرحله دوم خروج آمریکایی از منطقه است که به یاری خدا با همت و تلاش جبهه مقاومت و  مردم مسلمان منطقه درحال رقم خوردن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صاحب نیوز,

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان افزود: مرحله سوم انتقام سخت این است که ما امت واحده را در دل منطقه و تمدن نوین اسلامی را بین کشورهای مسلمان منطقه راه‌اندازی کنیم و نقش و تاثیر گذاری دین را در اداره حکومت رشد تعالی انسان ها به منصه ظهور بگذاریم.

,

وی بیان کرد: انتقام سخت تمدن نوین اسلامی امت واحده مسلمانان، انتقام سخت همبستگی و اتحاد ملت های مسلمان  در مقابل استکبار جهانی، ایستادگی و مقاومت در مقابل زیاده‌خواهی های آمریکا و استکبار جهانی و هم‌پیمانان آن‌ها است.

,

سردار سرتیپ دوم فدا در خصوص ویژگی های منحصر به فرد شهید سلیمانی متذکر شد: حاج قاسم سلیمانی در راستای ویژگی و خصوصیت های اخلاقی، ویژگی های انقلابی، جهادی، اجتماعی، مقاومت و ایستادگی که داشت باید در جهان شناخته شود، چراکه حضرت آقا گفتند این ویژگی ها تنها در قالب مکتب سلیمانی قرار دارد.

,

وی با اشاره به ویژگی های ایشان تصریح کرد: ایمان و اعتقاد به خدا، ولایت باوری، ولایت پذیری، ولایت محوری، ارتباط با مردم دغدغه مردم را داشتن، دغدغه شهدا و خانواده شهدا را داشتن، دغدغه حمایت و دفاع از ولایت انقلاب، نظام و جمهوری اسلامی را داشتن، عمل به وعده ها و کبر غرور نگرفتن، همه این موارد می‌توانند در قالب خصوصیات شهید سلیمانی  جا بگیرد.

,

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در پایان گفت: شهید سلیمانی پست و مقام را زمینه رشد مردم قرار می‌داد نه سو استفاده از مردم و این چیزی است که امروزه کمتر دیده می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه