اخبار داغ

اسطوره‌ای جهانی، به نام حاج قاسم

اسطوره‌ای جهانی، به نام حاج قاسم
رئیس انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران واحد اصفهان گفت: برای ما جوانانی که در فرهنگ شهدا رشد کردیم وجود اسطوره‌ای جهانی همچون حاج قاسم سلیمانی باعث افتخار ملی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کوروش کوهانی در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز؛  با اشاره به وجود قهرمانی از جنس حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: برای ما جوانان که در مکتب شهدا با فرهنگ آنها بزرگ شدیم، به وجود یک شخص با شجاعت، ایثارگر و کسی که در جهان اسطوره می‌شود افتخار می‌کنیم و الگو ما است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران واحد اصفهان افزود: برای من به شخصه قهرمان من و قهرمان ملی من سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی است و خواهد بود، شهید سلیمانی مرد تاریخی زندگی من است مردی که نه تنها دل و قلب من بلکه دل جهانیان را به تصرف خود درآورد.

,

وی بیان کرد: نهاد آدمیزاد و انسان یک مواردی را به صورت نهفته در خود دارد که خداوند به آنها اعطا کرده، شجاعت، ایثار، گذشت، مجموعه‌ای از همه خصلت های جماله خداوند در وجود شهید سلیمانی بود و این باعث می شود من هم برای تطبیق خصوصیت‌هایی که ایشان داشتند با وجود خودم صد در صد  ایشان را الگوی خودم قرار بدهم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه