اخبار داغ

بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان ایران:

بانوان ورزشکار ایرانی بهترین عملکرد را با حجاب به نمایش می گذارند/ حجاب بانوان ورزشکار مانعی از فعالیت آن‌ها در عرصه ملی و بین المللی نخواهد بود

بانوان ورزشکار ایرانی بهترین عملکرد را با حجاب به نمایش می گذارند/ حجاب بانوان ورزشکار مانعی از فعالیت آن‌ها در عرصه ملی و بین المللی نخواهد بود
بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان ایران گفت: حجاب بانوان ورزشکار جمهوری اسلامی مانعی از فعالیت آن‌ها در عرصه ملی و بین المللی نخواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هاجر دباغی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ در خصوص حجاب بانوان ورزشکار در عرصه های ملی و بین المللی و محدودیت ها اظهار کرد: حجاب بانوان ورزشکار یک مسئله‌ای است که حتی در کشور خودمان هم خیلی ها می گویند چگونه با این حجاب بازی می‌کنید، به همین علت از دیگر کشورها انتظاری نمی‌توان داشت، اما ما بازیکنان خانم به حجاب عادت کردیم و راه حل آن را پیدا کردیم که درون زمین چگونه با پوشش خود بازی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان ایران افزود: محدودیت هایی که حجاب ایجاد می کند به فصول بازی بر می‌گردد، مثلا در گرما نسبت به اروپایی ها خیلی زودتر گرما زده می شویم و شرایط دمایی روی ما تاثیر می‌گذارد چراکه پوشش ما زیاد است و پیراهن زیر پیراهن، هد و مقنعه‌ای که داریم باعث می شود دمای بدن‌مان بالا رود.

,

وی بیان کرد: در سرما نیز به مشکل می خوریم زیرا همه لباس های ما خیس می شود و این خیسی باعث سنگینی روی بدن‌مان است و اگر بادی بوزد یا روی زمین بیفتیم واقعا اذیت کننده است.

,

دباغی یادآور شد: حجاب بانوان ورزشکار جمهوری اسلامی مانعی از فعالیت آن‌ها در عرصه ملی و بین المللی نخواهد بود، در زمستان بین دو نیمه لباس ها عوض می شود و زمان بازی هم زیاد است و دوباره لباس خیس می شود، اما برای ما مانع محسوب نمی‌شود که نتوانیم فوتبال خودمان را بازی کنیم.

,

وی تصریح کرد:  ما بانوان ورزشکار همیشه در عرصه ملی و بین المللی با همین حجاب بهترین عملکرد را مقابل تیم های بی حجاب داشتیم و محدودیتی ایجاد نشده و امیدواریم در آینده هم نشود.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه