اخبار داغ

سرمربیان فولاد و پیکان چه گفتند؟

نکونام: هرگز چهره یک تیم بازنده را نداشته‌ایم/ حسینی: حق اشتباه مقابل فولاد را نداریم

نکونام: هرگز چهره یک تیم بازنده را نداشته‌ایم/ حسینی: حق اشتباه مقابل فولاد را نداریم
سرمربیان تیم‌های فوتبال فولاد و پیکان پیش از دیدارشان در نشست خبری به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد نکونام سرمربی تیم فولاد در نشست خبری پیش از این بازی، اظهار داشت: می‌دانیم با حریفی بازی داریم که سخت کوش است و نتایج خوبی تا این جای لیگ گرفته است. این بازی نیز مثل تمام بازی‌ها سخت است و باید تمرکز داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی  افزود: چند بازیکن‌مان را نداریم ولی مابقی آماده‌اند تا به شرایط ایده‌آل برسیم. مهران درخشان مهر باید عمل جراحی شود و حیدریه نیز به تازگی از بند مصدومیت رها شده است. در سمت چپ زمین مشکل داشته‌ایم ولی فردا با تمام توان بازی می‌کنیم تا موفق باشیم.
,
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم تقویت نشد اما وقتی بازیکن داشته باشی و حتی کم به تیم کمک کند، می‌توانی روی آن‌ها حساب کنی اما در همین اتفافات ابتدای فصل، شش بازیکن را از دست دادیم و نیاز به تجدید قوا داریم.
,
وی تاکید کرد: با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه به هواداران فولاد ظلم شد و از طرفی نیز پنجره دیر هم باز شد و فولاد نتوانست با تمام قوا بازی کند. البته تیم فولاد قابل احترام است و این را نیز نشان داده‌ایم و در هیچ مصافی چهره یک تیم سرخورده و بازنده را نداشتیم ولی برای حضور در لیگ برتر، آسیا و جام حذفی نیاز به حمایت و تقویت داریم و این صحبت‌ها را انجام می‌دهم زیرا می‌خواهم هواداران شرایط را بدانند. به هر حال نمی‌دانم چطور جواب ظلمی که به فولاد شد را می‌دهند.
,
نکونام درباره علت مصدومیت‌های متوالی بازیکنانش هم عنوان کرد: در دو فصل حضورم در فولاد و حضور مربی بدنساز خارجی و شکل کاری که انجام می‌دادیم و چیز خاصی هم نیست، تنها با شدت بالا کار می‌کنیم. این که بخواهیم دهم شویم تیم‌مان مشکلی ندارد و تیم خوبی برای دهم شدن داریم اما اگر بخواهیم با تیم‌های بالای جدول که دو جین بازیکن دارند رقابت کنیم، مشکل داریم و نیاز به تقویت تیم است. به هر حال وقتی به فولاد برگشتم، پیش بینی این مصدومیت‌ها را داشتم اما من امانتدار مردم و باشگاه فولاد هستم و وقتی بازیکنی بازی نمی‌کند، قطعا شرایط خاصی دارد که البته صلاح نمی‌دانم که رسانه‌ای شود. به هر حال قطعا بهترین‌ها در تیم من بازی می‌کند و باید شرایط خوبی را برای خود و تیم رقم بزنند.
,
 
,
حسینی: حق اشتباه کردن نداریم
, حسینی: حق اشتباه کردن نداریم,
 
,
سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی کردن در اهواز و مقابل تیم خوب فولاد، از سخت‌ترین کارهاست. ما شناخت خوبی از آنها داریم. تیم فولاد در بحث پرسینگ و تحت فشار گذاشتن حریف، از بهترین تیم‌های ایران است و آنها در این مورد تیمی خطرناک هستند.
,
وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه بازیکنان فولاد چند سالی است که کنار هم بازی می‌کنند و هماهنگی خوبی دارند، یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما خواهد بود. بازیکنان ما باید بدانند که حق هیچگونه اشتباهی ندارند، چون تیم فولاد واقعاً تیم خطرناکی است.
,
سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره اینکه تیمش با تیم فولاد در جدول رده‌بندی همسایه است و امتیاز این بازی اهمیت بالایی دارد، گفت: بله، شرایط جدول به گونه‌ای است که فاصله‌ها نزدیک به هم بوده و نتیجه این بازی برای جدا شدن از این منطقه و رسیدن به نقطه اَمن، خیلی تعیین‌کننده خواهد بود.
,
حسینی درباره اینکه تیمش نشان داده هر زمان زمین خوبی وجود داشته فوتبال بهتری به نمایش گذاشته است و آیا کیفیت ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان به بازی آنها کمک می‌کند، اظهار داشت: بله، همینطور است و از این بابت خیلی خوشحالم. امیدوارم روزی برسد که همه تیم‌های ما صاحب ورزشگاه باکیفیتی مثل ورزشگاه فولاد شوند. فوتبال ما از نظر سخت افزاری عقب است و اگر به جایی برسیم که تیم‌ها از نظر سخت افزاری، استادیوم و امکانات به مرحله حرفه‌ای برسند، فوتبال‌مان خیلی پیشرفت می‌کند.
,
وی درباره غایبان تیمش برای بازی با فولاد، خاطرنشان کرد: بله. محمدجواد آزاده که از بازیکنان خوب ماست، در بازی فردا غایب خواهد بود.
,
سرمربی تیم فوتبال پیکان در پایان گفت: امیدوارم داوری بی‌نقصی را شاهد باشیم، چون دو تیم دنبال فوتبال بازی کردن هستند و امیدوارم فوتبال خوبی را ببینیم.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه