اخبار داغ

در تداوم امدادرسانی به آسیب دیدگان از سیلاب؛

۷۷۵ خانوار سیل زده در جنوب سیستان و بلوچستان اسکان اضطراری یافتند/ امدادرسانی در ۵ شهرستان و ۲۰ روستا ادامه دارد

۷۷۵ خانوار سیل زده در جنوب سیستان و بلوچستان اسکان اضطراری یافتند/ امدادرسانی در ۵ شهرستان و ۲۰ روستا ادامه دارد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از استمرار امدادرسانی به مناطق سیل زده جنوب استان خبر داد و گفت: ۲هزار ۸۷۰ نفر سیل زده توسط نجاتگران این جمعیت امداد رسانی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا میربهاءالدین در گفت و گو با خبرنگارعصرهامون بیان کرد: به دنبال وقوع بارندگی شدید در جنوب استان کار امدادرسانی به مردم آسیب دیده در پنج شهرستان چابهار ، کنارک ، سرباز و فنوج و نیکشهر و همچنین 20 روستا توسط 79 تیم عملیاتی در حال انجام است.

وی افزود: تعداد 658 خانوار آسیب دیده به تعداد ۲هزار 870 نفر توسط نجاتگران این جمعیت امداد رسانی شدند که از این تعداد 386خانوار به تعداد هزار و 724 اسکان اضطراری داده شدند.

این مسئول ادامه داد: 45 دستگاه چادر امدادی، 360 تخته موکت، 409 تخته پتو و ۲۸۹کیلو گرم نایلون در بین آسیب دیدگان توزیع شده است.

وی ضمن تاکید بر توزیع اقلام امدادی بین حادثه دیدگان سیل اخیر اظهار کرد: ۷۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته ، ۲هزار و 480 کیلوگرم برنج، ۴۰۰عدد بطری آب معدنی و 12 شعله والور و فانوس در مناطق آسیب دیده توسط نجاتگران این جمعیت توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان همچنین گفت: 400 نفر روز امدادگر با بکارگیری 44 دستگاه خودروی عملیاتی جمعیت هلال احمر استان در شهرستانهای چابهار، کنارک، سرباز و فنوج کار امدادرسانی را بر عهده دارند.

وی اظهار کرد: یک اردوگاه نیز در شهرستان کنارک در محل مدرسه زینبیه روستای پزم ایجاد و تعداد ۱۷ خانوار مشتمل بر ۱۰۶ نفر در آن اسکان داده شدند.
 
میربهاءالدین خاطر نشان کرد: دو اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان چابهار  در دو محل سالن ورزشی روستای کمب و سالن ورزشی کوثر  نیز برپا شده که تا کنون ۱۰۰ خانوار مشتمل بر ۵۰۰ نفر در این دو مکان اسکان داده شدند.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه