اخبار داغ

لیگ برتر تنیس‌روی‌میز| صدرنشینی تیم رعد پدافند هوایی اصفهان در دور نخست رقابت‌ها

لیگ برتر تنیس‌روی‌میز| صدرنشینی تیم رعد پدافند هوایی اصفهان در دور نخست رقابت‌ها
در دور اول سی امین دوره لیگ برتر آقایان تنیس روی میز باشگاههای کشور رعد پدافند هوایی اصفهان صدرنشین شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ با برگزاری ۵ دور از مرحله اول سی امین دوره رقابتهای لیگ برتر تنیس روی میز آقایان باشگاههای کشور، تیم رعد پدافند هوایی اصفهان با ۱۰ امتیاز در صدر قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رعد در ۵ مصاف تیمی خود موفق شد با حساب ۴ بر ۱ از سد شهرداری کرج عبور کند، ۳ بر ۲ فراسنج تهران را از پیش رو بردارد و با دو پیروزی ۴ بر ۱ در مصاف با پادما یدک و عقاب نهاجا و پیروزی ۵ بر ۰در مصاف با مقاومت تبریز در مجموع با ۱۰ امتیاز در صدر جدول رقابتها قرار گیرد.

,

تیم فراسنج تهران با پیروزی ۵ بر ۰ مقابل مقاومت تبریز و پادما یدک، ۳ بر ۲ در برابر دانشگاه آزاد و پالایش نفت آبادان و تنها باخت ۲ بر ۳ در مصاف با رعد پدافند با مجموع ۹ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی رقابت ها قرار گرفت. دانشگاه آزاد اسلامی با پیروزی ۵ بر ۰ در مصاف با عقاب نهاجا، ۴ بر ۱ در مصاف با مقاومت تبریز ، باخت ۲ بر ۳ در مقابل پالایش نفت آبادان و فراسنج، پیروزی ۳ بر ۲ در مقابل شهرداری کرج با مجموع ۸ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

,

پالایش نفت آبادان با مجموع ۷ امتیاز، شهرداری کرج با ۷ امتیاز ، پادما یدک با ۶/۵ امتیاز، عقاب نهاجا با ۲ امتیاز و مقاومت تبریز با نیم امتیاز در رده ۴ تا ۸ رده بندی قرار گرفتند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه