اخبار داغ

عالم اهل سنت غرب هرمزگان:

ویژگی‌های مهم اخلاقی و رفتاری حاج قاسم را در تاریخ جهان ماندگار کرد

ویژگی‌های مهم اخلاقی و رفتاری حاج قاسم  را در تاریخ جهان ماندگار کرد
شیخ بازماندگان به ویژگی‌های حاج قاسم سلیمانی، مانند شجاعت، اقتدار و قدرت اشاره کرد و گفت:شهید سلیمانی از قدرت تحلیل بالا و احاطه بر مسائل و مشکلات سرزمین‌های اسلامی نیز برخوردار بود، همین ویژگی‌های او بود که او را به شخصیتی بی نظیر تبدیل کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ حسین بازماندگان امام جمعه شهر بندرپل در گفت و گو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: اخلاق، رفتار و سلوک حاج قاسم سلیمانی مثال‌زدنی بود؛ ایشان با تمسک به اخلاق و فروتنی مثال‌زدنی در  اختلافات سیاسی و معرکه‌های جنگ حضور داشت  و  این رأفت و عطوفت اسلامی را با تمام گروه‌های اسلامی متجلی می‌ساخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

شیخ بازماندگان به دیگر ویژگی‌های حاج قاسم سلیمانی، مانند شجاعت، اقتدار و قدرت اشاره کرد و گفت: قدرت تحلیل بالا و احاطه بر مسائل و مشکلات سرزمین‌های اسلامی، از دیگر ویژگی‌های سردار دلها بود.

,

وی به اوج تجلی شجاعت، تواضع و فداکاری  شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره نمود و اذعان داشت: خون پاک شهدای مقاومت، به ویژه حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، اثرات فراوانی برای تجلی اقتدار اسلامی رقم زده است و برکات فراوانی برای سرزمین‌های اسلامی به دنبال خواهد داشت.

,

امام جمعه شهر بندرپل مردمی بودن شهید سلیمانی  را از ویژگی‌های منحصر به فرد و بارز او  عنوان کرد و یادآور شد:  سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به دور از حزب‌بازی، و مذهب و فقط با بیداری و فعال‌سازی ظرفیت‌های مردمی در تمامی جبهه ها توانست  وحدت و اتحاد را حاکم گردانیده و حق را بر باطل به پیروزی رساند.

,

شیخ بازماندگان با بیان این که سردار دلها  همواره بر حمایت از امت اسلامی و نجات آنها از دست  ظالمان و مستکبرین تأکید داشتند، تصریح کرد: نجات ملت، از مهم‌ترین رسالت و مأموریتی بود که ایشان آنرا دنبال می کردند، و شخص ایشان مسئولیتی را برای خودشان انتخاب کرده بودند که از

,

وی گفت: مسئولیت‌های انسان های آزاده و وارسته در گستره تاریخ بود، زیرا فراعنه و سلاطین جور، انبیا و اولیای الهی را به دلیل حمایت صالحین از امت به شهادت می‌رساندند و شهید سلیمانی نیز این افتخار را پیدا کرد که به دست فرعون زمان به درجه رفیع شهادت مظلومانه نائل آید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه