اخبار داغ

جانشین فرمانده کل سپاه:

مکتب حاج قاسم سلیمانی همان مکتب امام(ره) و رهبری است/ ناتوانی سردمداران کشور‌های مستکبر از قدرت جمهوری اسلامی ایران

مکتب حاج قاسم سلیمانی همان مکتب امام(ره) و رهبری است/ ناتوانی سردمداران کشور‌های مستکبر از قدرت جمهوری اسلامی ایران
سردار علی فدوی با اشاره به اینکه مکتب سلیمانی درس دارد و دارای راه و روش مشخص است و باید این راه در عمل تجلی پیدا کند، گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی همان مکتب امام(ره) و رهبری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار علی فدوی صبح امروز در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و اجتماع بزرگ مدافعان حرم مازندران که در حسینیه شهدای لشکر عملیات ۲۵ کربلا برگزار شد با بیان اینکه با مرور مقاطع مختلف تاریخ در جمهوری اسلامی مشاهده  کنیم انسان های توانمند و انقلابی به میدان عمل آمدند، اظهار کرد: کربلا، عاشورا و امام حسین(ع) از اولین گروه های اعزامی به جبهه های دوران دفاع مقدس بودند که لشکر ۲۵کربلا در همه عملیات ها حماسه آفرین بودند.
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شیرمردان و دلیرمردان خطه شمال در تمامی ماموریت های محوله در جبهه های نبر حق علیه باطل خوش درخشیدند، افزود: رزمندگان مازندرانی به درستی در مکتب امام حسین(ع) از جان شیرین خود گذشتند و اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران اسلامی به اشغال دشمن درآید.

این مسئول با بیان اینکه رییس بزرگ شیطان بزرگ با صراحت گفت ما و اروپایی‌ها و کشور‌های کوچک منطقه قصد داشتیم حکومت سوریه نباشد ولی نتوانستیم، اظهار کرد: چنین اعترافاتی از ناتوانی سردمداران کشور‌های مستکبر زیاد است و شکست خود را از قدرت جمهوری اسلامی ایران فریاد می‌زنند.

وی افزود: ۴۳ سال است که دلدادگان جمهوری اسلامی با جان خود در راه خدا وارد میدان شدند و از حفظ و حراست این وطن از هیچ دریغ نکردند.

 جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: شهدا و جانبازان از لحظه حرکت می دانستند که ممکن است جان خود را از دست دهند، آنها با کار خود و این جانفشانی ها خدا را به میدان آوردند و پیروز شدند.

فدوی افزود: جنگ مسلحانه و غیر مسلحانه از فردای انقلاب شروع شد و بارها با نقشه ها و توطئه های گاه احمقانه مثل جریان هزار سنگر آمل خواستند جمهوری اسلامی ایران را وارد چالش کنند اما یک رهبر با تدبیر و مردم آگاه آنها را ناکام گذاشت.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,



جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه مستکبرین در لبنان، سوریه، عراق، افغانستان و یمن با شکست مواجه شدند، گفت: آنها اذعان دارند که هرجا رفتیم سپاه بود و نتوانستیم به اهداف خود برسیم، این قدرتی بود که شهدا، جانبازان و فرزندان شایسته این سرزمین برپا کردند.

فدوی افزود: عنایت خداوند چه در جنگ چه در زندگی عادی برای مردم ما جریان دارد و وعده او محقق است و این به این خاطر است که مردم شریف به شرط و دستورات او عمل کردند و بنابراین خدا این طایفه بزرگ را تنها نمی گذارد.

وی گفت: این شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه حق ما نیست اما چیزی است که دشمن بر ما تحمیل کرده، الان وظیفه هرکسی تلاش برای خروج از این شرایط با کمک خداوند است.

 جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران دولت جدید را دولتی انقلابی و پرتلاش دانست و افزود: فرصتی استثنایی به وجود آمده تا با تلاش همه جانبه مردم و مسئولان که حالا یکپارچه و انقلابی هستند، حماسه ای بزرگ رقم بخورد و شیرینی جامعه اسلامی را همه بچشند.



وی گفت: پیروی از مکتب حاج قاسم سلیمانی نباید فقط در کلام باشد چون قاسم سلیمانی خود مرد عمل و میدان بود، پس شناخت افکار و اعمال او برای همه پیروان او واجب است.

فدوی افزود: مکتب حاج قاسم سلیمانی همان مکتب آیت الله خامنه ای است و عنایت خداوند زمانی حکمفرما می شود که خلوص این بزرگان را درک کنیم و به دیگران معرفی شود و یک اجماع همگانی ایجاد شود.

فرمانده سپاه کربلا نیز ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۰هزار و ۴۰۰شهید دفاع مقدس و بیش از ۴۰ شهید مدافع حرم استان، اظهار کرد:‌اینجا قدمگاه شهدای مدافع حرم و رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

 سردار سیاوش مسلمی از لشکر ۲۵کربلا به عنوان لشکری خط شکن در دوران دفاع مقدس و دفاع ازط حرم یاد کرد و گفت: افتخار می کنم عضوی از این لشگر همیشه پیروز هستم.

وی با بیان اینکه مردم مازندران برای استمرار و استکمال انقلاب اسلامی زحمات زیادی کشیدند،‌افزود: امنیت و آرامش و اقتدار امروز به برکت ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم است.

مسلمی ضمن تحسین صبر و بردباری خانواده های معظم شهدا، اذعان کرد: تکریم خانواده های شهدا وظیفه همگانی است.

فرمانده سپاه کربلا ضمن گرامیداشت یاد و نام حضرت زهرا(س) از این بانوی بزرگ اسلام به عنوان اولین شهید راه ولایت یاد کرد و گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه تاکید همه شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی بوده و باید تلاش کنیم از این راه خارج نشویم.

, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه