اخبار داغ

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

توقیف محموله ۲۳ تنی روغن خوراکی قاچاق در جنوب شرق کشور/ قاتل مسلح ۲ شهروند نیکشهری پس از یک سال فرار به دام افتاد

توقیف محموله ۲۳ تنی روغن خوراکی قاچاق در جنوب شرق کشور/ قاتل مسلح ۲ شهروند نیکشهری پس از یک سال فرار به دام افتاد
سردار احمد طاهری از توقیف محموله ۲۳ تنی روغن خوراکی قاچاق در جنوب شرق کشور خبر داد و گفت: همچنین قاتل مسلح ۲ شهروند نیکشهری پس از یک سال فرار به دام افتاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: آذر ماه سال ۹۹ و در پی قتل مسلحانه ۲ شهروند  ۲۵ و ۴۹ ساله در بخش لاشار نیشکهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های تخصصی پلیس، عامل این جنایت که جوانی ۲۶ ساله بود شناسایی و مشخص شد که این فرد با انگیزه انتقام جویی به دلیل یکسری اختلافات شخصی در یکی از معابر عمومی بخش لاشار با سلاح کلاش به سمت مقتولان تیر اندازی کرده و بلافاصله از شهرستان متواری شده و از طریق مرزهای شرقی به پاکستان گریخته است.

به گفته این مقام ارشد انتظامی، پلیس آگاهی چند روز قبل از حضور و تردد مجدد این متهم در سطح شهرستان مطلع شد و شناسایی مخفیگاهش را در دستور کار قرار داد، در نتیجه پس از یک سال فرار دستگیر شد و پس از انتقال به پلیس آگاهی و اقرار به جنایت ارتکابی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

توقیف محموله ۲۳ تنی روغن خوراکی قاچاق در محور ایرانشهر - بزمان

طاهری اظهار کرد: روز گذشته ماموران ایستگاه بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ایرانشهر هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور ایرانشهر – بزمان به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و س از متوقف کردن خودرو و هدایت آن به داخل ایستگاه، در بازرسی از آن مقدار ۲۳ تن روغن مایع خوراکی قاچاق را کشف کردند.

وی با بیان این که ارزش این محموله توسط کارشناسان اداره گمرک استان بیش از ۷ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این رابطه یک متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
, توقیف محموله ۲۳ تنی روغن خوراکی قاچاق در محور ایرانشهر - بزمان, توقیف محموله ۲۳ تنی روغن خوراکی قاچاق در محور ایرانشهر - بزمان,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه