اخبار داغ

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛

مکتب شهید سلیمانی رمز پیروزی در برابر توطئه دشمنان / دشمنان نظام در رسیدن به اهدافشان ناکام ماندند

مکتب شهید سلیمانی رمز پیروزی در برابر توطئه دشمنان / دشمنان نظام در رسیدن به اهدافشان ناکام ماندند
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:نام قاسم سلیمانی محصول اعتماد،نصیحت و تدابیر رهبر معظم انقلاب است که یک سرباز توانسته است که دنیا را شگفت زده کند و قدرتمندان را سرجایشان بنشاند وآنان را به زباله دان تاریخ بسپارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ،  مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، با حضور پرشور مردم و سردار شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) ایلام  برگزار  شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لام بیدار,

سردار شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مردم ایران اسلامی مردمانی هستند که در طول سالیان گذشته توانسته اند دشمنان  رااز رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارند وهمچنان پشتیبان نظام و انقلاب باشند.

,

سردار شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  ادامه داد:رابطه معنا دار امام امت با مردم سبب شده است که  نقشه های شوم دشمنان یکی پس تاز دیگری ناکام بمانند.

,

وی اظهار کرد:اسم قاسم  سلیمانی محصول اعتماد،نصیحت و تدابیر رهبر معظم انقلاب است که یک سرباز توانسته است که دنیا را شگفت زده کند و قدرتمندان را سرجایشان بنشاند وآنان را به زباله دان تاریخ بسپارد.

,

سردار شریف، افزود: امروز همانطور که از داعش خبری نیست بحمدااله در آینده از رژیم صهیونیستی هم خبری نخواهد بود.

,

 

,

 سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان تصریح کرد:ما تصورمان این است که برای مردم ایران اسلامی یک نمونه ازسرداران را به عنوان الگو و اسوه به جوانان امت اسلامی نشالن دهد 

,

وی افزود:سردار سلیمانی 40سال لباس مبارزه را برتن داشت ،و در زمینه های مختلف منشا خدماتی بود زبانزددر عین گمنامی نامدارترین سردار سپاه بودکه خداوند بخاطر اخلاص و ولایتمداری آنچنان قدرت ویزه ای  داده بود که دوست و دشمن به آن اعتراف کرده بودند.

,

وی گفت :دشمنان قسم خورده به حسن تدبیر و شجاعت وی در میدان بارها و بارها اعتراف کرده بودند و از عناوینی همچون دمشن مبتکر استفاده می کردند.

,

سردار شریف بیان داشت:خداوند چنان عزتی به سردار سلیمانی داده بود که چه در زمان حیات چه در زمان بعد از شهادت همچنان به عنوان  انسانی محبوب در بین مردم قلمداد شود.

,

 سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در مکتب حاج قاسم  جوانان می توانند خوشه چین باشند ،فرماندهان و مسئولان  می توانند درس مردم داری را فرا بگیرند.

,

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی حلقه وصل مردم با نظام بود ادامه داد:بسیاری از دشمنان ما سعی برآن داشتند که مردم را از نظام دور کنند و بین مردم و نظام فاصله ایجاد کنند اما بحمدااله تاکنون  تمامی نقشه های دشمنان نقش برآب شده است 

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه