اخبار داغ

جانشین سپاه امیرالمومنین (ع)ایلام؛

مکتب شهید سلیمانی زنده تر از همیشه است

مکتب شهید سلیمانی زنده تر از همیشه است
جانشین سپاه امیرالمومنین (ع)ایلام گفت:در همه دنیا و محور مقاومت راه خودش را پیدا کرده و به قدرت بالایی دست یافته و مکتب شهید سلیمانی در مناطق مختلف دنیا خواب را از دشمنان گرفته وچشم انداز روشنی پیش روی ماست که هروز بر ابهت جمهوری اسلامی افزوده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، سردار "قدرت اله کریمیان" ، جانشین سپاه امیرالمومنین (ع)ایلام در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی در جمع مردم شهرستان چرداول  گفت:نام و یادشهدا مسیر ما و چشم انداز ها را برای ما باز می کنند که نمونه بارز آن شهید سلیمانی است که امروز مکتب آن در دنیا دنبال می شود با درجات بالای معنوی نائل گردید.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار ,
وی افزود: خون شهید جریان ساز است و در بزنگاهها مسیر را برای ما هموار کرد و شهید سلیمانی به دست شقی ترین افراد روی زمین آسمانی شد و در کنار دوستانش آرام گرفت.
,
کریمیان در ادامه گفت: امروز در همه دنیا و محور مقاومت راه خودش را پیدا کرده و به قدرت بالایی دست یافته و مکتب شهید سلیمانی در مناطق مختلف دنیا خواب را از دشمنان گرفته وچشم انداز روشنی پیش روی ماگذاشته  که باعث شده تا  هروز بر ابهت جمهوری اسلامی افزوده شود.
,
وی با اشاره به مسیر شهید سلیمانی گفت: مسیر شهید سلیمانی ، آرمان ها و راه که بر گرفته از فرهنگ عاشورا و امام حسین (ع) است  دشمن را به عقب رانده و جبهه استکبار هر روز بیشتر به افول خود نزدیک می شود.
,
وی عنوان کرد:امروز فرهنگ مقاومت جهانی شده چرا که این سردار مقاومت فراجناحی بود ، او هیچ گاه به دیده ها و شنیده ها اکتفا نمی کرد باید خودش در وسط میدان بود و می دید ، بر مبنای میدان با محور مقاومت ارتباط برقرار می کرد، عاشق شهادت بود  ودرنهایت به دیدار دوستانش شتافت.
,
کریمیان یادآور شد: سردار به محور مقاومت روح تازه ای بخشید و فرهنگ مقاومت در مناطق مختلف دنیا به خصوص لبنان ، عراق و ... پیروزی را به ارمغان رسانده است.
,
وی یادآور شد: دشمن همه راه‌ها را امتحان کرده و امروز به دنبال جنگ شناختی وادراکی به دنبال هم خوانی شناخت فرزندان ما با فرهنگ آمریکایی است.
,
جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) خاطر نشان کرد: امروز در فضای مجازی و جنگ شناختی  به دنبال ضربه زدن به آموزه های دینی ما وترویج خرافه پرستی هستند.
,
وی با اشاره به راه اندازی جنگ ادراکی توسط دشمن گفت: آن ها با جنگ ادراکی می خواهند ناامیدی را در جامعه ما نهادینه کنند و  موج ناامیدی در میان مردم ایجاد کرده و به مردم القا کنند که نظام نمی تواند نیازهای مردم را برآورده کند.
,
کریمیان بیان داشت: ظرفیت های در کشور وجود دارد که در صورت استفاده صحیح از آن ها قطعا مطالبات مردم حل خواهد شد.
,
جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) تصریح کرد: دشمن در ۹دی به دنبال براندازی نظام بود که اما از این نکته غافل بود که مردم ما در پناه ولایت با آرمان ها انقلاب اسلامی عهد و پیمانی محکم بسته اند و فریب توطئه های استکبار را نخواهد خورد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه