اخبار داغ

فرماندهی انتظامی خراسان شمالی:

خراسان شمالی بابت افزایش وقوع تصادفات کارت زرد گرفت

خراسان شمالی بابت افزایش وقوع تصادفات کارت زرد گرفت
سردار سعید مطهری زاده گفت: با توجه به افزایش وقوع تصادفات در استان، فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از سوی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کارت زرد گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، سردار سعید مطهری زاده،فرمانده انتظامی خراسان شمالی در جلسه شورای راهبری وضعیت تصادفات استان اظهار کرد: وضعیت خراسان شمالی در زمینه رخداد تصادفات اصلا خوب نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک, ،,

سردار مطهری زاده، تصریح کرد: در حال حاضر خراسان شمالی جزو پنج استان نخست حادثه خیز در زمینه وقوع تصادفات در سطح کشور است.

,

وی اعلام کرد: بابت این مسئله فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از سوی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کارت زرد گرفت.

,

فرمانده انتظامی خراسان شمالی همچنین بیان کرد: وزارت کشور نیز در همین زمینه به خراسان شمالی اخطار داده است.

,

وی در ادامه با یادآوری این مطلب که از سال های گذشته تا به کنون بسیاری از مصوبات این شورا در زمینه ایمن سازی سطح معابر شهری و جاده های برون شهری استان اجرایی نشده اند، خواستار شد: برای کاهش میزان تصادفات در خراسان شمالی باید تدابیر و اقدامات جهادی در دستور کار نهادهای اجرایی ذی ربط قرار گیرد.

,

سردار مطهری زاده تصریح کرد: در این استان باید نقاط حادثه خیز در معابر و جاده ها، حذف و اصلاح هندسی در آنها انجام شوند.

,

وی افزود: البته اجرای آنها به تامین اعتبار نیاز دارد.

,

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: با این وجود، فرماندهی انتظامی استان با وجود کمبود نیرو، تمامی نیروهای خود را به منظور کاهش واژگونی وسایط نقلیه در سطح جاده ها و کاهش تصادفات در سطح تمامی معابر و محورهای استان بکار گرفته است.

,

در عین حال، وی در ادامه با اشاره به پیش رو بودن شروع سفرهای نوروز 1401، اذعان کرد: درصورتیکه برای رفع علل بروز تصادفات در استان اقدامات جدی در دستور کار قرار نگیرد، در آینده پیش رو کارت زرد استان، کارت قرمز خواهد شد.

,

سردار مطهری زاده در خاتمه خواستار شد: مردم و رانندگان نیز با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در زمینه کاهش تصادفات درون و برون شهری باید همراهی کنند و مسئولیت پذیرتر باشند.

,

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه اظهار کرد: بابت تمامی مصوبات اجرایی نشده این شورا، گزارشی به منظور بررسی آنها به دفتر استاندار ارائه شود.

,

حسین نژاد گفت: در عین حال، تا فراهم شدن امکان و زمینه های رفع علل تصادفات در استان، فعلا موانع لازم در سطح معابر و جاده ها برای جلوگیری از بروز تصادفات در دستور کار نهادهای اجرایی ذی ربط قرار گیرد.

,

وی خواستار شد: شهرداری بجنورد نیز ایمن سازی معابر را اولویت امور عمرانی خود قرار دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه