اخبار داغ

پیش بازی تراکتور پرسپولیس؛

جنگ سرخ‌پوشان در سیزده نحس/ تراکتورِ زخمی‌به مدافع قهرمانی رسید

جنگ سرخ‌پوشان در سیزده نحس/ تراکتورِ زخمی‌به مدافع قهرمانی رسید
بازی بزرگ هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال میان دو تیم پرطرفدار تراکتور و پرسپولیس به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، امروز (دوشنبه) در روز سیزدهم دی ماه قرار است هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال برگزار شود و این مسابقات با انجام ۸ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد. در این میان، دیدار تراکتور و پرسپولیس بزرگترین دیدار هفته محسوب می‌شود که از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی تهران آغاز خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

این دو تیم پرطرفدار درحالی به مصاف هم می‌روند که شرایط بسیار متفاوتی دارند. در یک سو، سرخ‌پوشان دیار آذربایجان پس از ۲ باخت‌ پیاپی، قرار گرفتن در منطقه سقوط و حواشی مالکیتی به این دیدار می‌آیند اما در سوی مقابل، همرنگ تهرانی با ۲ برد پیاپی‌ و حضور در صف مدعیان قهرمانی.

,

تیم محبوب پرشورها در بازی قبلی خود با یک گل نتیجه را به میهمانش ذوب‌آهن واگذار کرد اما برخلاف این تیم، رقیب تهرانی در جدال با دیگر تیم اصفهانی یعنی سپاهان با نتیجه مشابه برنده شد که با این نتایج، تراکتور در جدول ۱۱ امتیازی به رده سیزدهم سقوط و پرسپولیس با ۲۵ امتیاز به مکان دوم صعود کرد.

,

شاگردان سولدو در این بازی به دنبال قطع کردن نوار باخت‎‌های متوالی خود هستند و امیدوارند تا با امتیاز زمین را ترک کنند. این درحالی است که یاران گل‌محمدی با نیم‌نگاهی به صدرنشینی به کسب سه امتیاز این دیدار خانگی می‌اندیشند. یکی در تکاپو برای فرار از ناکامی‌و دیگری در فکر صدرنشینی.

,

رویارویی یحیی گل‌محمدی و چند بازیکن از دو تیم مقابل تیم سابق‌شان از نکات قابل توجه بازی امروز است. در مورد نکات آماری نیز باید گفت پرسپولیس به عنوان مدافع قهرمانی در خانه شکست‌ناپذیر بوده و تراکتور در بیرون از خانه با تنها ۲ امتیاز از ۶ بازی تیمی‌معمولا شکست‌پذیر. همچنین این بازی جدال بهترین خط حمله با یکی از بدترین خطوط دفاعی لیگ است.

,

از طرفی، بایستی به عملکرد فنی فاجعه‌بار مردان سولدو در دو هفته گذشته اشاره کرد که در روندی بی‌سابقه حتی یک شوت به چارچوب دروازه حریفان نزدند. این عملکرد باعث شده است تا خیلی از هواداران تراکتور با ناامیدی به بازی امروز نگاه کنند و به عبارتی تیم خود را از پیش بازنده می‌دانند. موردی که برای تراکتور از زمان بازگشت به لیگ برتر سابقه نداشته است.

,

تراکتور و پرسپولیس در ادوار لیگ برتر ۲۶ بار رودرروی هم قرار گرفته‌اند که در این دیدارها ۱۲ برد برای سرخ‌پوشان تهرانی و ۹ برد برای همرنگ آذربایجانی ثبت شده و ۵ بازی دو تیم نیز برنده نداشته است. در فصل گذشته، هر دو دیدار دو تیم با برتری پایتخت‌نشینان فرجام یافت که در بازی رفت در تبریز با یک گل و در بازی برگشت با نتیجه سه بر یک رقم خورد.

,

آخرین بار که تراکتوری‌ها در ورزشگاه آزادی موفق به کسب امتیاز مقابل پرسپولیس شدند، به سه فصل قبل و آخرین بار که آن‌ها این ورزشگار را با پیروزی ترک کردند، به ۷ فصل قبل در لیگ چهاردهم برمی‌گردد و باید دید که امروز این طلسم‌ها شکسته خواهد شد یا شاهد سومین باخت متوالی تیم سولدو خواهیم بود؟ نتیجه‌ای که در سرنوشت مرد کروات تعیین‌کننده است.

,

ناگفته نماند، اکبر ایمانی به دلیل ۴ اخطاره بودن و محرومیت در کنار محمد عباس‌زاده که به دلایل نامعلوم از لیست این بازی خط خورده است، غائبان بزرگ تراکتور در این دیدار خواهند بود. در آنسو نیز امید عالیشاه، حامد پاکدل، وحدت هنانوف سه بازیکنی هستند که گفته می‌شود به علت مصدومیت نمی‌توانند پرسپولیس را همراهی کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه