اخبار داغ

گزارش تصویری؛

گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در اردبیل+عکس

گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در اردبیل+عکس
مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما، مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، با حضور معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و مردم ولایی اردبیل در حسینیه ثارالله این شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

 

,

حاج قاسم، بهترین مصداق آیات الهی در این برهه از زمان است

, حاج قاسم، بهترین مصداق آیات الهی در این برهه از زمان است, حاج قاسم، بهترین مصداق آیات الهی در این برهه از زمان است,


حجت الاسلام میثم فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع)  در مراسم گرامیداشت دومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی به تبیین ویژگی های الهی سردار دلها پرداخت و گفت: حاج قاسم سلیمانی تربیت یافته قرآن کریم است.

,
,

وی با بیان اینکه حاج قاسم رنگ و بوی خدایی داشت، گفت: بهترین مصداق آیات الهی در این برهه از زمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) در ادامه سخنان خود به سوره های انفال، توبه، حجرات اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی حقیقتا خدایی بود و برای کسب رضای الهی تلاش کرد.

,

وی به تبیین ویژگی های سردار دلها پرداخت و گفت: حاج قاسم شخصیتی بود که ذره ای از دشمنان بویژه داعش واهمه نداشت و با ایستادگی برابر استکبار دشمنان اسلام را خوار و ذلیل کرد.

,

حجت الاسلام فیاضی به عظمت و حریت سردار دلها نیز اشاره کرد و گفت: ایمان، اخلاق، ولایتمداری و جهاد در راه خدا ویژگی هایی بود که سردار دلها با تربیت قر|انی به آن دست یافته بود.

,

وی بزرگترین ویژگی حاج قاسم را ذوب در ولایت و اهل بیتی بودن وی عنوان کرد و گفت: سراسر زندگی حاج قاسم با حضرت فاطمه زهرا(س) گره خورده بود.

,

وی به تعبیرهای دشمنان از حاج قاسم سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت: دشمنان با همه شیطنت های خود معترف هستند که سلیمانی مثل مروارید در صدف می درخشید.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع)  به مکتب سلیمانی اشاره کرد و گفت: حاج قاسم با تبدیل شدن به مکتب حیات تازه ای به امت واحده اسلامی داد.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه