اخبار داغ

مداح تبریزی:

سردار سلیمانی در مقابل دشمن استوارتر از کوه و در مقابل مردم متواضع بود

سردار سلیمانی در مقابل دشمن استوارتر از کوه و در مقابل مردم متواضع بود
محرمی‌گفت: سردار سلیمانی شاخص واقعی یک فرمانده مقاومت بود که در مقابل دشمنان استوارتر از کوه و در مقابل مردم به قدری متواضع که به گفته خودشان خاک پای مردم و خانواده شهدا بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی محرمی‌در گفت‌وگو با آناج در آستانه سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در خصوص محبوبیت ایشان در میان مردم اظهار داشت: یکی از دلایلی که حاج قاسم محبوب امت و الگوی ملت است این بود که تمام مدت برای آسایش مردم از زندگی و جانش گذشته و خودش را فدای ملت کرده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: بعد از فتنه‌ای که در منطقه و ظهور داعش رخ داد حاج قاسم الگو و محبوب جبهه مقاومت و منطقه هم شد و به قول رهبر انقلاب حیف بود که سردار سلیمانی در رخت خواب از دنیا بروند و شهادت لایق ایشان بود.

,

مداح جوان تبریزی با بیان اینکه با شهادت حاج قاسم مکتب ایشان ادامه یافت، گفت: ادامه مکتب حاج قاسم را ما در یمن، سوریه، عراق و… می‌بینیم و دلیل ایت موضوع هم خدمت صادقانه حاج قاسم برای آسایش و آرامش مردم بود.

,

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم در دل دشمنان رعب و در دل مردم آرامش ایجاد می‌کرد، عنوان کرد: دلیل آن تشییع بی نظیر هم همین موضوع بود؛ سردار سلیمانی شاخص واقعی یک فرمانده مقاومت بود که در مقابل دشمنان استوارتر از کوه و در مقابل مردم به قدری متواضع که به گفته خودشان خاک پای مردم و خانواده شهدا بود.

,

محرمی‌تاکید کرد: این روحیات سردار سلیمانی ناشی از مهر و علاقه به اهل بیت بود و تواضع ایشان هم در وصیت نامه شان در خصوص مردم و خانواده شهدا معلوم است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه