اخبار داغ

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

حاج قاسم فرمانده ای توانمند در شناسایی و برپایی ظرفیت های عظیم مردمی بود

حاج قاسم فرمانده ای توانمند در شناسایی و برپایی ظرفیت های عظیم مردمی بود
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: شهید سلیمانی توانایی شناسایی و برپایی ظرفیت های عظیم مردمی را در مناطق گوناگون داشت که این ظرفیت ها در شرایط بحرانی تمامی معادلات و برنامه ریزی های استکبار را نابود می کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در گفتگو با یزدرسا، با بیان اینکه سرمایه اجتماعی تابعی از هنجارها، ارزش‌ها و صفت‌های اخلاقی است خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی با نگاه تیزبین و عمیق خود ظرفیت های بزرگ اما پنهان هر منطقه را شناسایی و آنها را با هویت دهی، ارزش گذاری های فردی و دادن اعتماد به نفس تبدیل به نیروهای قدرتمند و مصممی میکرد در شرایط بحرانی تمام ایستادگی در برابر ابرقدرتهای جهانی را داشته و تمام برنامه ریزی های آنها را نقش برآب میکردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  یزدرسا,

وی با اشاره به اینکه زمانی که شهید سلیمانی توانست حلب را آزاد کند از 92 کشور دنیا در این شهرجنازه بود خاطرنشان کرد: سرمایه اجتماعی شهید سلیمانی توانست تمام ظرفیت‌های سوری، فاطمیون، حیدریون و زینبیون را جمع کند و عامل آزاد سازی حلب و تمام شهرهای سوریه شود.

,

پورشمسی با بیان اینکه ظرفیت شهید سلیمانی برگرفته از اندیشه حضرت امام خمینی (ره) بود اظهار داشت: وقتی امام خمینی (ره) در سال 42 شروع  قیام خود را بدون داشتن تیپ، لشکر، امکانات، جریان یا حزب اعلام کرد به ظرفیت‌های نهفته مردم اعتقاد داشت و از سرمایه‌های عظیم اجتماعی جامعه خبر داشت و از آن استفاده‌ کرد و کار بی‌نظیر انجام داد.

,

وی با اشاره به مکتب شهید سلیمانی ابراز داشت: مکتب شهید سلیمانی مکتب خادمی برای سعادت مردم است.

,

فرمانده سپاه الغدیر ادامه داد: شهید سلیمانی فردی اندیشمند و فرماندهی با دایره فکری عظیم در دایره فکری امامین انقلاب اسلامی بود که در همه شرایط و موقعیت‌ها به جای توجه به نقاط سیاه نقاط سفید آن را می‌دید.

,

سردار پورشمسی با بیان اینکه شهید سلیمانی اسوه جهاد و ایثار بود تصریح کرد: ایشان واقعا خستگی ناپذیر بود،42 سال کار جهادی شبانه روز در دفاع مقدس و جبهه مقاومت و هر کجای دیگر او را تبدیل به مرد خستگی ناپذیر کرده بود.

,

وی ادامه داد: تلاش و ایثار و خستگی ناپذیری شهید سلیمانی به علت هدف و آرمان بزرگ او بود که متوجه شد برای برافراشتن پرچم عدل و عدالت در تمام هستی وبرچیدن ظلم وجور کار بسیار است.

,

پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در پایان اظهار داشت: آنچه که در مراسم تشییع این شهید بزرگوار در شهرهای مختلف ایران وعراق به وقوع پیوست نشان داد که این سردار رشید اسلام توانسته علیرغم گمنامی و تلاش استکبار برای پنهان کردن زحمات مخلصانه وی در این زمینه موفق نبوده و این مرد خدا توانسته عامل پرورش وتربیت نسلی باشد که به لطف الهی عامل برچیدن بساط ظلم وجور در تمام عالم هستی خواهند بود.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه