اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه قوچان مطرح کرد؛

ترس جریان رسانه‌ای دشمن از افزایش ارادتمندان به مکتب حاج قاسم سلیمانی

ترس جریان رسانه‌ای دشمن از افزایش ارادتمندان به مکتب حاج قاسم سلیمانی
زرقانی گفت: امروز دشمن از افزایش ارادتمندان به مکتب شهید سلیمانی دچار ترس و هراس بوده و به همین دلیل نیز جریانات رسانه‌ای معاند به دنبال حذف نام و مطالب مشابه این شهید والامقام از شبکه‌های اجتماعی و... کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی زرقانی، فرمانده سپاه ناحیه قوچان در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس در قوچان؛ با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی اظهار کرد: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع حاج قاسم سلیمانی نشان از ایام‌الله بودن این روز دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس ,

وی ادامه داد: فشارهای اقتصادی، تحریم‌ها و عملکرد بد مسئولین شرایطی به وجود آورده بود که فکر می‌کردند سرمایه‌های اجتماعی این انقلاب یعنی مردم کم شده و در حال فاصله گرفتن هستند اما شهادت حاج قاسم باعث شد همه به صحنه بیایند و دولت تروریست آمریکا را محکوم کنند.

,

فرمانده سپاه ناحیه قوچان با تأکید بر اینکه مردم در شهادت شهید سلیمانی بار دیگر اتحاد و انسجام خود را نشان دادند، گفت: ملت ایران حول شهادت سردار باوجود همه مشکلات ثابت کردند که پای این انقلاب و راه شهدای مقاومت قرار دارند.

,

زرقانی بابیان اینکه پس از 2 سال شهادت حاج قاسم، امروز ارادتمندان و کسانی که دغدغه انسانیت دارند ارادت خود را در گوشه گوشه این کره خاکی به شهید سلیمانی نشان می‌دهند، تصریح کرد: راه شهید سلیمانی راه انسانیت و یک حرکت جهانی در مسیر حقانیت بوده است و جریان رسانه‌ای دشمن امروز در فضای مدیریت خارجی خود از نام و شخصیت و حتی عکس‌های شهید هراس دارند.

,

وی تأکید کرد: امروز دشمن می‌ترسد که تعداد ارادتمندان به مکتب سلیمانی افزایش پیدا کند و به دنبال حذف تمام مطالب مربوط به شهید در شبکه‌های اجتماعی است اما تعداد ارادتمندان به وی روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند و آثار فاخر تولید می‌شود.

,

فرمانده سپاه ناحیه قوچان ادامه داد: راه شهید سلیمانی همان راه حق و راه اسلام و مسیر اهل‌بیت علیهم‌السلام بوده است و دشمن هر تلاشی انجام دهد به نتیجه نمی‌رسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه