اخبار داغ

آلومینیوم ۱ - استقلال ۱؛

لیگ برتر فوتبال| سد مستحکم رسول‌پاشا مقابل یکه‌تازی‌های فرهاد/ استقلال از یک قدمی پیروزی بازگشت!

لیگ برتر فوتبال| سد مستحکم رسول‌پاشا مقابل یکه‌تازی‌های فرهاد/ استقلال از یک قدمی پیروزی بازگشت!
دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم و استقلال با نتیجه تساوی خاتمه یافت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم‌های فوتبال آلومینیوم و استقلال طی دیداری در چارچوب هفته سیزدهم از بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۵ امروز (دوشنبه - ۱۳ دی‌ماه) در ورزشگاه ایرالکو شهر اراک به مصاف یک‌دیگر رفتند.

, خبرگزاری دانا,

پیشینه استقلالی رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم از یک سو و رتبه چهارم این تیم اراکی از سویی دیگر که با نزدیکی امتیازی هم همراه بود، باعث شد تا حساسیت‌های این جدال بیش‌تر از حالت عادی باشد. از این رو دو تیم با احتیاط خاصی به زمین مسابقه پا گذاشتند.

,

این مراقبت اما در همان یک‌سوم ابتدایی نیمه نخست شکست تا یک ضربه پنالتی روی بی‌دقتی مدافعین تیم فوتبال آلومینیوم نصیب آبی‌پوشان شود. کارشکنی و اعتراض عجیب ایرالکویی‌ها اما تقریباً ۵ دقیقه مانع از زدن پنالتی شد اما وینگ‌بک فرانسوی تیم فوتبال استقلال بدون توجه به حملات علیه تمرکزش، توانست دروازه رقیب را باز کند.

,

این گل در شرایطی رخ داد که رسول خطیبی در اعتراض به اعلام خطای پنالتی، قصد داشت شاگردانش را از زمین مسابقه بیرون بکشد! این گل و نتیجه تا پایان نیمه نخست برجای ماند.

,

در نیمه دوم کمی از تب‌وتاب نیمه اول کاهش یافت و دو تیم در میانه‌های میدان کار را دنبال کردند. هر دو سرمربی با تعویض‌هایی سعی در کنترل بیش‌تر بازی و پیش بردن شرایط به سمت نتیجه مطلوب خود را داشتند. در واپسین دقایق اما دروازه تیم فوتبال استقلال باز شد تا تقسیم غنایم در اراک رخ بدهد.

,

آلومینیوم ۱
گل: میثم مجیدی (۹۱)

, آلومینیوم ۱, آلومینیوم ۱,
,

استقلال ۱
گل: کوین یامگا (۱۹)

, استقلال ۱, استقلال ۱,
,
ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، محمود قائدرحمتی، امیر نوری، اسماعیل شریفات، محمد علی‌نژاد و نیما درودی.
,
ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا، آرمان رمضانی و رودی ژستد.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه