اخبار داغ

پرونده قضایی شهادت سپهبد سلیمانی در دستور کار دستگاه قضایی است

پرونده قضایی شهادت سپهبد سلیمانی در دستور کار دستگاه قضایی است
جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان با بیان این که اقدامات خوب فرهنگی و رسانه ای برای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حال انجام است، گفا: امور مربوط به پرونده قضایی ایشان نیز در سیر پیشروی است و فرایند های آن از جهات مختلف در دستور کار دستگاه قضا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عماد بهرامی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص مطالبه خون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مجازات عاملان شهادت این قهرمان اظهار داشت : آمریکایی ها با ترور قهرمان جبهه مقاومت و مبارزه با تروریست حماقت خیلی بزرگی را به خرج دادند و انتقام سخت را قبول کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز ,

وی افزود: نه تنها جمهوری اسلامی ایران از خون حاج قاسم نمی‌گذرد بلکه انتقام سخت برای جلوگیری از این اتفاقات را هم از عاملان آن خواهد گرفت.

,

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران طی یک عملیاتی یک ضربه شصتی با انهدام پایگاه عین الاسد از آن ها گرفت ولیکن این همه کار نبود.

,

وی ادامه داد: آنها فکر میکنند در آستانه سالگرد شهادت این قهرمان ، جمهوری اسلامی ایران به دنبال یک ضربه دیگر است و به همین جهت تمامی تجهیزات خود را وارد آب های خلیج فارس کردند و این ناشی از ترسشان است.

,

بهرامی بیان کرد : به خوبی می دانند که با توجه به اینکه مسئولیت این جنایت را بر عهده گرفتند و رسما هم اعلام کردند ، جمهوری اسلامی ایران انتقام سختی را خواهد گرفت.

,

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان با اشاره به ابعاد ترور سردار سلیمانی گفت: این ترور ابعاد حقوقی ، سیاسی و اجتماعی دارد .

,

وی اظهار داشت: مردم عراق با مراسم تشییع با شکوهی که برای سردار سلیمانی برگزار کردند این اقدام آمریکایی ها را محکوم کردند و یک استرس انتقام و خروج آمریکا از عراق را به آنها وارد کردند.

,

بهرامی افزود: انتقام سخت از آمریکا یک مطالبه فرا ملی است و این انتقام بزودی تحقق می یابد.

,

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان با بیان این که اقدامات خوب فرهنگی و رسانه ای برای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حال انجام است : امور مربوط به پرونده قضایی ایشان نیز در سیر پیشروی است و فرایند های آن از جهات مختلف در دستور کار دستگاه قضا است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه