اخبار داغ

شهیدی که هم کمر تروریست و هم کمر استکبار را در منطقه شکست

شهیدی که هم کمر تروریست و هم کمر استکبار را در منطقه شکست
به تعبیر مقام معظم رهبری پیروزی در محور مقاومت ، شکستن کمر گروه‌های تروریستی، بی اثر کردن حضور مخرب آمریکا و ضعف و اضمحلال رژیم صهیونیستی و همچنین خود شهادت حاج قاسم که تثبیت کننده تمام این موارد و باز شدن یک راه نورانی است باعث شد که شهید سلیمانی پیروز میدان شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ دو سالی است که به دنبال شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اینستاگرام و شبکه های اجتماعی معاند احساس خطر کرده و در اقدامی مغرضانه پست ها و صفحات اینستاگرامی منتسب به سردار دلها را حذف می کند، ولی با وجود تمامی این خباثت ها و شیطنت های این شبکه های معاند چند روزی است در آستانه دومین سالگرد شهادت ایشان پست های معمولی با پویش #قهرمان ، #hero که به طور غیر مستقیم به حاج قاسم اشاره دارد ترند جهانی شده است و این نشان از محبوبیت مرد میدان در جهان را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

من نیز وقتی دیدم تمامی اقشار جامعه در صددند که در این پویش مشارکت کنند تصمیم گرفتم سهمی در این کار داشته باشم از این‌رو با یک کارشناس مسائل سیاسی در خصوص نقش آمریکا و خبائث هایش علیه ایران و همچنین شهادت حاج قاسم گفت و گو انجام دادم

,

کارشناس مسائل سیاسی بحث را با پاسخ به یک شبهه سیاسی معروف که سابقه دشمنی آمریکا با ایران را از زمان لانه جاسوسی می دانند شروع و بیان کرد: نفوذی ها و کسانی که در امتداد جریان صهیونیست و آمریکا قرار دارند وانمود می کنند که این دشمنی به ۱۳ آبان ماه سال ۵۸ برمی‌گردد در صورتی اگر به تاریخ سابقه دشمنی آمریکا با ایران برگردیم، اولین ورود رسمی آنها به ۸۰ سال پیش با اینکه ایران اعلام بی طرفی کرده بود در جنگ جهانی دوم که کشورمان توسط سه کشور انگلستان ، روسیه و آمریکا تصرف شد . که به دلیل حکم فرمایی آمریکایی ها در سالیان سال نگذاشتند که در مدارس و دانشگاه‌های ما آمریکا بعنوان یک کشوز اشغالگر جا بیفتد .

,

غلامعلی کریمی در ادامه گفت : این اشغالگری تبعات هولناکی را در کشور بوجود آورد حتی با اینکه اعلام بی طرفی هم داشت ولی بیشترین تلفات نصیب کشور ما شد اما با این حال با اینکه جنایات آمریکا غیر قابل انکار است افراد و نوکران آن ها در کشور سعی دارند این خباثت ها را بپوشانند و نگذارند تبعات این اشغال که شامل قحطی ، غارت غلات و دام توسط نظامیان ، تیفوس و هزاران بیماری که بواسطه ورود مهاجران است به افکار عمومی آشکار شوند .

,

وی تصریح کرد: دومین ورود به عرصه حاکمیت کشور ما توسط آمریکا در کودتای ۲۸ سال ۱۳۳۲ (آژاکس) به فرماندهی روزولت است که ابتدا امریکایی ها ادعا می کنند که رقیب انگلیسی ها هستند و دولت آقای مصدق نیز به آنها اعتماد می کنند ولی با خیانت به ما و همدستی انگلستان دولت وقت سرنگون می‌شود.

,

کریمی در ادامه به جنایت بار ترین صحنه ها کاپیتولاسیون در سال ۱۳۴۳ اشاره کرد و گفت: کاپیتولاسیون اوج خفت و خواری یک ملت، اوج ولایت کفار است به گونه ای که برخی از مسئولین رژیم پهلوی برای اینکه این قرارداد ننگین به نام ها ثبت نشوند استعفا می دهند ‌ .

,

این کارشناس سیاسی تشریح کرد: سرانجام انقلاب اسلامی ایران پس از ۳۷ سال مداخله آمریکا پیروز می شود و در آن زمان دولت موقت به آمریکایی اعلام می کند که گذشته ها را نادیده بگیریم آنها نیز با اعلام اینکه روابط ما دیپلماتیک است، اما با پول قارون های منطقه یک طرح بسیار خطرناک با هدف سرنگونی حکومت دینی و تجزیه ایران به شش کشور و دولت وابسته شامل ارمنستان، کردستان ، آذربایجان ، عربستان یا همان خوزستان ، بلوچستان و یک ایرانستان با فرماندهی آمریکا طراحی کردند . ولی با اقدام هوشمندانه و دقیق دانشجویان پیرو خط امام در تشخیص به موقع و در یک اقدام به هنگام ، سفارت خانه آمریکا که همان لانه جاسوسی است را تصرف می کنند . وقتی مرکز فرماندهی زده شود ، جریان تجزیه طلب نیز دچار مرگ مغزی خواهد شد و نیروهای انقلابی کشور را از خطر تجزیه نجات می دهند ‌که بعد از آن فصل جدیدی در خصومت بین ایران و آمریکا شکل می‌گیرد که به لطف الهی و تدبیر امام راحل و ایستادگی مردم فتنه یکی پس از دیگری دفع می شود .

,

کریمی گفت: پس از پایان جنگ هشت ساله ایران و عراق که آن هم با حمایت آمریکا بود ، منطقه وارد فضای جدیدی می شود و در اینجاست که نقش حاج قاسم پر رنگ می شود‌ .
وی به ورود صدام به کویت اشاره می کند که این کار باعث حضور بیشتر نیروهای آمریکایی در منطقه می شود که ابتدا دو جنگ خلیج فارس را راه می اندازند و باعث اخراج عراق از کویت و تصرف عراق ، و بعدها نیز در افغانستان مستقر می شوند،و منطقه را بشدت بحرانی می کنند که یک خاورمیانه میانه جدید متولد می شود و حاصل آن شروع جنگ ۳۳ روزه است که از اینجاست که شکست های دو مینوار آمریکا در منطقه شروع می شود سپس با روی کار آمدن داعش و به راه انداختن جنگ های یمن ، نقش حاج قاسم بسیار پر رنگ می‌شود.

,
,

کریمی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران چون برگرفته از مکتب الهی است ، رسالت آن نیز در دفاع از

,

مظلومین و انسانیت است ‌ . سردار حاج قاسم سلیمانی تقریبا ۲۴ سال پیش با حکم امام خامنه ای به سمت فرماندهی سپاه قدس منسوب می شوند و در قامت یک سردار ، یک دیپلمات و نماینده ولایت و جمهوری اسلامی در منطقه خاورمیانه حاضر می شود ‌ و با ساماندهی نیروهای مردمی و گروه‌های مقاومت ابتدا شر نیروهای صهیونیستی را از لبنان و نیروهای آمریکایی را از عراق کوتاه و حضور آنها را به شدت در منطقه کمرنگ می کند ‌ و اینجاست که آمریکایی ها حاج قاسم را بعنوان دشمن شماره یک می دانند .

,

این کارشناس سیاسی با اشاره به حوادث آبانماه سال ۱۳۹۸ تشریح کرد : متاسفانه در سال ۱۳۹۸ و به دنبال حوادث آبانماه این پیام غلط بر اثر بی تدبیری به دشمن رسید که در یک محاسبه غلط گمان کردند که اگر حاج قاسم را به شهادت برسانند ، نظام پایگاه مردمی ندارد و می توانند براحتی آن را به شهادت برسانند و از تبعات آن در امان باشند و این شد که در یک اقدام جنایت بار در بامداد جمعه ۱۳ دیماه ۱۳۹۸ حاج قاسم و گروه همراهش را به شهادت رساندند.ولی ب

,

به تعبیر مقام معظم رهبری: پیروزی در محور مقاومت ، شکستن کمر گروه‌های تروریستی، بی اثر کردن حضور مخرب آمریکا و ضعف و اضمحلال رژیم صهیونیستی و همچنین خود شهادت حاج قاسم که تثبیت کننده تمام این موارد و باز شدن یک راه نورانی است باعث شد که شهید سلیمانی پیروز میدان شود.

,

وی با اشاره به آیه ۳۱ سوره فرقان بیان کرد: در نقطه مقابل جریان انبیا جریانی شکل می گیرد که همه از اشرار و جنایتکاران عالمند و اگر دقت کنیم نقطه مقابل جریان انقلاب اسلامی جریان اشرار و کودک کش ها مفسدین و جنایتکارانند . و در کنار ما شخصیت های با عظمت و مصداق رحمت للعالمین نظیر حاج قاسم که نماد یک مسیر نورانی هستند قرار گرفتند و اینست تقابل حق علیه باطل .

,

غلامعلی کریمی در پایان گفتگو اظهار کرد : شهادت شهید سلیمانی نشان دهنده این حقیقت است که نقاب از چهره نفاق آمریکا بر می دارد و تمام خباثت ها ، فسادها، جریان های تروریستی به لطف و اذن خداوند و به برکت وجود مجاهدانی همچون حاج قاسم خنثی شده است . و ما موظفیم طبق فرمایشات حضرت آیت الله امام خامنه ای این محور و بحث را با جهاد روایت و جهاد تبیین و با گشودن میدان تبیین و روشنگری به نسل حاضر و نسل های آینده به خوبی منتقل کنیم .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه