اخبار داغ

ادای احترام تیم ذوب آهن به شهید #قهرمان پیش از بازی با فجر سپاسی

ادای احترام تیم ذوب آهن به شهید #قهرمان پیش از بازی با فجر سپاسی
مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی ذوب آهن اصفهان گفت: حضور تیم فوتبال ذوب آهن و تیم فجر سپاسی با چفیه در میدان مسابقه و اهدای گل به یادمان تمثال سردار در کنار زمین خواهد بود که نشان از تجدید بیعت مسئولان، بازیکنان، مربیان و اعضای دو باشگاه و هواداران با آرمان های این شهید بزرگوار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهدی رمضانی در گفت وگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و یارانش مراسم و آیین گرامیداشت یاد و خاطره این سردار خستگی ناپذیر و الگوی صداقت، شهادت و پیرو ولایت قبل از بازی تیم فوتبال ذوب آهن در مقابل فجر سپاسی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: حضور تیم فوتبال ذوب آهن و تیم فجر سپاسی با چفیه در میدان مسابقه و اهدای گل به یادمان تمثال سردار در کنار زمین خواهد بود که نشان از تجدید بیعت مسئولان، بازیکنان، مربیان و اعضای دو باشگاه و هواداران با آرمان های این شهید بزرگوار است.

,

وی افزود: همچنین حضور تیم فوتبال ذوب‌آهن در زمین با کاور منقش به تصویر سردار دلها و جمله مرد میدان خواهد بود.

,

رمضانی ادامه داد: از دیگر برنامه هایی که در این بازی برای بزرگداشت شهادت حاج قاسم برنامه ریزی شده است نصب بنر بزرگ سردار سلیمانی بر روی سکوهای ورزشگاه بزرگ فولادشهر است.

,

مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن با بیان اینکه سردار سلیمانی محبوب دل هاست، گفت: اقدامات باشگاه ذوب آهن به این بازی و به این روز سالگرد خلاصه نشده و در طول سال و در فعالیت های ورزشی و فرهنگی این باشگاه برنامه های متعدد و مختلفی با همکاری ناحیهمقاومت شهید تندگویان ذوب آهن در این زمینه انجام می شود.

,

وی گفت در راستای مسئولیت های اجتماعی باشگاه نیز ،در این مسابقه تعدادی از کودکان سندرمی حضور دارند و بنر حمایتی از خانواده های تحت حمایت کمیته امداد نیز نصب می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه