اخبار داغ

رئیس حوزه علمیه شهید مدرس شهرستان اردستان:

شهید سلیمانی موجب سرشکستگی ابرقدرت ها شد

شهید سلیمانی موجب سرشکستگی ابرقدرت ها شد
رئیس حوزه علمیه شهید مدرس شهرستان اردستان گفت: انسان وقتی رشد می کند دشمنش هم به همان اندازه رشد می کند و انسان بزرگ دشمن های بزرگی هم دارد و شهید سلیمانی در برابر ابرقدرتها ایستاد و موجب سرشکستگی آنها شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام منصور صابری در گفت‌وگو با صاحب نیوز؛ اظهار داشت: شهید سلیمانی انسانی است که در واقع می توان گفت یک انسان حداکثری از همه جهات بود که هم از بُعد معنوی به رشد و تعالی رسید و هم از بُعد اجتماعی و شخصیتی و در واقع یک انسانی کاملی بود که زندگی و منش او می تواند برای جوانان یک الگوی خیلی خوبی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: شناخت شخصیت شهید سلیمانی  به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی که باید او را به عنوان یک مکتب نگاه کنیم در واقع صاحب یک مکتب است و اگر  مفاد این مکتب را در جامعه پیاده کنیم جامعه به سمت یک جامعه ایده آل و اسلامی حرکت می کند و شهید سلیمانی دارای ویژگیهایی بود که به این درجه از مقام رسید و کسی که دلش را با معنویت  و ولایت گره می زند رشد پیدا می کند.

,

رئیس حوزه علمیه شهید مدرس شهرستان اردستان گفت: شهید سلیمانی به مثابه گنجی است که توسط خداوند  به شکلی رقم می خورد که دیده شود و ایشان شخصیتی بود که خدای متعال او را از دل بیابانهایی که به دنال شهادت می گشت او را در دل تک تک مردم های عدالتخواه و استکبار ستیز قرار داد  و انسان وقتی رشد می کند دشمنش هم به همان اندازه رشد می کند و انسان بزرگ دشمن های بزرگی هم دارد و او در برابر  ابرقدرتها ایستاد و موجب سرشکستگی آنها شد.

,

وی ابراز داشت: دشمنان وقتی دیدند نمی توانند در میدان مقاومت با او مقابله کنند دزدانه و بزدلانه او را در فرودگاه بغداد ترور کردند و او آثاری را در جبهه مقاومت و دنیا به جای گذاشت که اثر او از خود شهید سلیمانی کمتر نبود واین شهادت یک سرشکستگی بود که موجب خفت و خواری آمریکایی ها شد و در برار دشمن یک مدیر انقلابی اینگونه باید باشد.

,

حجت الاسلام صابری بیان کرد: شهید سلیمانی با اطمینان وعده نابودی داعش  را داد و دیدیم که کمتر از آن تاریخ موفق شد که به وعده خود عمل کند و در خطاب به ترامپ که گفت من حریف شما هستم درست گفت چرا که الان حریف بسیار بزرگی در برار قدرتهای ذلیل و ظالم شد.

,

رئیس حوزه علمیه شهید مدرس شهرستان اردستان تاکید کرد: یکی دیگر از ویژگیهای مدیر انقلابی  و جهادی  این است که هیچ وقت جناحی فکر نمی کند و بلکه هدف و دغدغه او اصل انقلاب و خدمت به مردم است و سلیقه ای برخورد نمی کند و باندبازی ندارد و یکی از آسیب های خطرناک برای انقلاب همین اختلافات و تقابل های سیاسی و باندبازی هاست.

,

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی فراتر از جناحها قرار داشت و بالاتر از همه  سلیقه ها بود و در برابر مظلوم هیچ وقت تفکرات سیاسی را مد نظر قرار نداد و اهل حزب و گروه نبود و فعالیت سیاسی نداشت اما انقلابی تر از ایشان کمتر سراغ داریم و در موضوع مدیریت وی عاشق خداوند و رفتار و منش او زبانزد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه