اخبار داغ

جانشین فرمانده کل سپاه:

امروز، به برکت خون حاج قاسم دشمن از جبهه حق وحشت دارد/ سردار سلیمانی موجب اتحاد دلها شد

امروز، به برکت خون حاج قاسم دشمن از جبهه حق وحشت دارد/ سردار سلیمانی موجب اتحاد دلها شد
سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن از جبهه حق وحشت دارد و سنگرهای خود را از ترس مکتب حاج قاسم و جبهه مقاومت یکی پس از دیگری با فضاحت رها و فرار می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده فقید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یاران شهیدش عصرامروز با حضور جمعی از مسئولین استانی و کشوری و اقشار مختلف مردم در حسینیه شهدای گمنام سپاه قائم آل محمد استان سمنان با عنوان "مرد میدان" برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

لازم بذکر است در این مراسم سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران نیز به ایراد سخنرانی پرداخت.

,

 سردار علی فدوی، در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که "شهید سلیمانی از سردار سلیمانی قوی تر است" گفت: اثر این جمله حکیمانه وقتی مشخص شد که میلیون ها نفر در ایران و سایر کشورها به یاد شهید سلیمانی به خیابان ها آمدند.

,

وی افزود: قدم ها به تنهایی مهم نبودند بلکه این دل هایی که به سردار شهید سلیمانی عشق می ورزید، قدم ها را به خیابان ها آورد و نشان داد این سردار شهید قدرتی بی نظیر دارد.

,

جانشین فرمانده سپاه پاسداران همچنین با اشاره به سبک فرماندهی شهید سلیمانی اظهار کرد: شهید سلیمانی با اخلاص و صدق تمام توان خود را پای کار انقلاب آورده بود و چه زیبا با خدا معامله  کرد‌.

,

فدوی  در ادامه با اشاره به رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس افزود: شهدا در دل عاشقانه به معشوق خود دل باختند و قدم در راه شهادت گذاشتند و شهید سلیمانی نیز در دل و عمل هر لحظه که می گذشت عشق شهادت در او بیشتر می شد تا این که خداوند خواسته اش را اجابت کرد.

,

سردار فدوی با اشاره به اینکه مکتب شهید سلیمانی مکتب اسلام و انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، عبورموفقیت آمیز کشور از هجمه شیاطین  تحقق وعده الهی است که نشان می دهد اگر پای دستور و تکلیف الهی باشید، خدا عنایت های خود را نصیبتان می کند.

,

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: نمونه تحقق وعده های الهی این است که نه تنها هجمه ها و توطئه ها درباره ایران اسلامی شکست خورده بلکه امروز این دشمن است که از جبهه حق وحشت دارد و سنگرهای خود را از ترس مکتب حاج قاسم و جبهه مقاومت یکی پس از دیگری با فضاحت رها  می کند.

,

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: فرار فضاحت بار آمریکا از افغانستان و ذلتش در سوریه نشان داد ، انقلاب اسلامی ایران قوت هایی پیدا کرده که همه اینها در سایه پایبندی، دلدادگی و اصرار بر دستورات الهی بدست آمده است.

,

وی در نهایت اذعان کرد: مسائل و مشکلات داخلی هم باید با همین روحیه رفع شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه