اخبار داغ

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهداء شمال‌غرب کشور:

یکی از برنامه‌های در اولویت دولت جدید رفع مشکلات معیشتی است

یکی از برنامه‌های در اولویت دولت جدید رفع مشکلات معیشتی است
سردار محمدتقی اوصانلو یکی از برنامه های در اولویت دولت جدید را رفع مشکلات معیشتی خواند و گفت: سپاه هم در هر مشکلی کنار مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، سردار محمدتقی اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهداء شمالغرب کشور در حاشیه هفدهمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه استان کردستان در گفتگویی با تسلیت به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سردار سلیمانی اظهار داشت: هفدهمین رزمایش از کمک های مومنانه مردم عزیز استان کردستان که با همت و تلاش سپاه بیت المقدس انجام گرفته است در بین نیازمندان این استان توزیع خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی افزود: تمامی مردم، نهادها و بسیجیان و کسانی که به صورت عاشقانه برای اجرایی شدن فرمان مقام معظم رهبری در کمک کردن به نیازمندان تلاش می کنند بدانند که قطعا کاری شایسته و خداپسندانه را انجام داده اند.

,

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهداء شمالغرب کشور عنوان داشت: در این مرحله 20 هزار و 40 بسته معیشتی از اقلام مورد نیاز تهیه  و توسط  سپاه بیت المقدس در بین مردم نیازمند اهدا خواهد شد.

,

سردار اوصانلو با اشاره به اینکه کمک های مومنانه به صورت مُسکن در رفع نیازمندی های مردم عمل می کند اظهار داشت: مردم باید آستین همت بالا بزنن تا بتوانند گرفتاری های  معیشتی خود را حل بکنند و یکی از برنامه های دولت کنونی این است که مشکلات معیشتی مردم را حل کند.

,

وی افزود: همه مسئولین باید تلاش کنند تا نیازمندان برای حداقل های زندگی خود محتاج نمانند و در این حوزه مشکلی دامنگیر آنان نشود.

,

سردار اوصانلو با قدردانی از فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطر نشان کرد: مردم بدانند که سپاه از روز اول به فرمان مقام معظم رهبری در امر کمک رسانی به مردم پای کار آمد و تا آخر هم کنار مردم خواهد ماند.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه