اخبار داغ

نماینده مردم در مجلس:

طرح صیانت از فضای مجازی با قوت در مجلس دنبال می‌شود/ همه جانبه در پی امن کردن فضای مجازی هستیم

طرح صیانت از فضای مجازی با قوت در مجلس دنبال می‌شود/ همه جانبه در پی امن کردن فضای مجازی هستیم
خسروی گفت: طرح صیانت از فضای مجازی در مجلس با قوت با همراهی مسئولان مرتبط برای بررسی همه جوانب این طرح دنبال می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین خسروی، نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خاورستان، به حذف نام و عکس شهید سلیمانی در پیام رسانان خارجی اشاره کرد و گفت: محکم ترین جواب در پاسخ به دشمنان را امام خامنه ای در دیدار با خانواده این شهید دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: دشمنان از شخصیت شهید سلیمانی بیشتر از زمان حیات ایشان خوف دارند و نگران هستند.

,

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان‌کرد: معاندین نمی‌خواهند شهید سلیمانی به عنوان یک الگو مطرح شود در صورتی که این شهید محبوب دلهای همه مردم عالم است.

,

خسروی اضافه کرد: در این دو سال پس از شهادت شهید سلیمانی علاوه بر شیعه و سنی، از غیر مسلمانان نیز بر سر مزار شهید سلمیانی زائر داشتیم.

,

وی به سخن امام سجاد مبنی بر اینکه "خدارا تو راسپاس که دشمنان ما را از احمقان آفریدی"، اشاره کرد و گفت: متاسفانه مستکبران مدعی آزادی بیان هستند اما از پوستر و حتی بردن نامی از شهید سلیمانی هراس دارند و نمی توانند تحمل کنند.

,

این نماینده مردم در خانه ملت، این سخن شهید مطهری مبنی بر این‌که "من هر چه علیه اسلام بگویند خوشحال می‌شوم"، را یادآور شد و افزود: ایشان هم چنین فرمودند "زمانی ناراحت می شوم که جبهه مدافعین ساکت باشند" از این رو قشر جوان و تحصیل کرده باید در زمان لازم دفاع کنند.

,

خسروی خاطرنشان کرد: وقتی مستکبران بر مطرح شدن شهید سلیمانی درفضای مجازی حساس می شود و مسیر را مسدود می‌کند خود این افراد را حساس کرده و راه را برای رسیدن به شخصیت این شهید هموار می کند.

,

وی بیان کرد: تا زمانی که کلید فضای مجازی در اختیار معاندین و دشمنان است جای این نگرانی ها وجود دارد.

,

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سلیمانی بنده صدیق و مخلص بود و همه افراد مسلمان و غیر مسلمان شیفته وی شدند.

,

خسروی بیان کرد: طرح صیانت از فضای مجازی در مجلس شورای اسلامی کار تخصصی خود را تا حصول نتیجه انجام می دهد.

,

وی یادآورشد: شورای عالی فضای مجازی، وزارت ارتباطات، پژوهش کده های مختلف و نخبگان به صورت آنلاین ازروند بررسی جلسات مجلس در خصوص امن کردن فضای مجازی مطلع هستند تا با بررسی همه جانبه به نتیجه قابل قبولی برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه