اخبار داغ

کارشناس مسائل منطقه:

اسرائیل مذاکرات وین را به نفع خود نمی‌داند

اسرائیل مذاکرات وین را به نفع خود نمی‌داند
جعفر قنادباشی گفت: امروز اسرائیل از مذاکرات وین و رفع تحریم‌های ایران وحشت دارد و از سوی دیگر شرایط جهان را هم به نفع خود نمی‌بیند. به همین دلیل است که جمهوری اسلامی ایران را تهدید می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قنادباشی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز درباره تهدیدات اسرائیل علیه کشورمان اظهار داشت: اسرائیلی‌ها به طور فوق‌العاده‌ای ناامنی می‌کنند و نگران هستند. یکی از دلایل نگرانی آنها این است که احساس می‌کنند که غرب از ادامه تحریم‌ها علیه ایران مأیوس می‌شوند. به عبارت دیگر صهیونیست فکر می‌کنند که غرب از ادامه تحریم‌ها علیه کشورمان منصرف شده است. البته این باور درست است؛ چون غرب به این نتیجه رسیده که ادامه سیاست فشار حداکثری علیه ایران نتیجه‌ای در پی نداشته و و شکست خورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی گفت: اسرائیل این را به خوبی می‌داند که عقب‌نشینی غربی‌ها یعنی پیروزی ایران و پیروزی ایران هم یعنی قدرتمندتر شدن محور مقاومت.
,
 
,
کارشناس مسائل منطقه خاطرنشان کرد: اسرائیل به قضیه معامله قرن دل خوش کرده بود؛ موضوعی که از دوره ترامپ شروع شده بود اما فرجامی به همراه نداشت. امروز اسرائیل از اینکه معامله قرن به سرانجام نرسیده، مضطرب است و عدم تحقق خواست این رژیم به معنای شکست معامله قرن و شکست مهمترین هدف اسرائیل محسوب می‌شود.
,
 
,
قنادباشی درباره توافق اسرائیل با برخی کشورهای عربی گفت: از زمانی که اسرائیل با چند کشور عربی توافقنامه صلح را به امضا رسانده است، شاهد وقوع آشوب‌ها و ناامنی در این کشورها هستیم. سرعت امضای این توافقنامه به حدی بود که برخی کشورهای عربی فکر می‌کردند که آنها از غائله عقب مانده‌اند تا اینکه در مجمع عمومی سازمان ملل بیش از یکصد کشور با صدور قطعنامه‌ای جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. امروز اسرائیل بیش از هر زمان دیگر احساس تهدید می‌کند و در یک موقعیت نامشروع قرار گرفته است و این احساس ناامنی از زمان شکست داعش شدت هم یافته است. امروز هر کشوری به اسرائیل ضربه وارد کند با واکنش هیچ کشور به غیر از آمریکا مواجه نخواهیم شد.
,
 
,
این کارشناس مسائل منطقه بیان کرد: اینکه اسرائیل، ایران را به حمله نظامی تهدید می‌کند نوعی جنبه تبلیغاتی و بلوف سیاسی است. در صورتی که همه می‌دانند که اسرائیل قدرت و جرئت چنین کاری را ندارد. همچنین هدف دیگر اسرائیل از تهدید ایران، این است که آمریکا را وادار کند تا به ایران ضربه بزند.
,
 
,
قنادباشی درباره نقش فضای مجازی در معرفی جنایت‌های اسرائیل به جهان گفت: به لطف فضای مجازی و فناوری روز، هیچ‌یک از جنایت‌های رژیم صهیونیستی از چشم مردم جهان پنهان نمی‌داند؛ هرچند اسرائیل تلاش می‌کند چنین تصاویری مخابره نشود اما می‌بینیم در استرالیا و سایر نقاط جهان در مخالفت با رژیم اشغالگر قدس تظاهرات شکل می‌گیرد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه