اخبار داغ

با توجه به هشدار هواشناسی در خصوص ورود توده هوای سرد؛

رانندگان در محورهای زاهدان- خاش و زاهدن- زابل با احتیاط تردد کنند/محور میل نادر به سفیدآبه همچنان مسدود

رانندگان در محورهای زاهدان- خاش و زاهدن- زابل با احتیاط تردد کنند/محور میل نادر به سفیدآبه همچنان مسدود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی در خصوص ورود توده هوای سرد گفت: رانندگان در محور های زاهدان- خاش و زاهدن - زابل با احتیاط تردد کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایوب کرد در گفت وگو با عصرهامون بیان کرد: با توجه به هشدار هواشناسی در خصوص ورود توده هوای سرد به استان و احتمال بارش برف در ارتفاعات و  یخ زدگی مسیرها در روزهای پایانی هفته جاری ضروری است رانندگان در محورهای زاهدان- خاش حد فاصل نوک آباد و زاهدان - زابل حد فاصل حرمک با احتیاط کامل رانندگی کنند.

وی افزود: هم اینک  به جز محور میل نادر به سفیدآبه که مسدود شده بر اثر بارندگی‌های اخیر تمام محورهای مواصلاتی شمال  استان باز و هیچگونه منع ترددی وجود ندارد، اما با توجه به اینکه در فصل سرما قرار داریم رانندگی با احتیاط کامل و به همراه داشتن تجهیزات ایمنی  توصیه می شود.

این مسئول اظهار کرد همزمان با هشدار سازمان هواشناسی ۳۰ اکیپ ثابت و سیار راهداری با بکارگیری ۱۸۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با تعداد ۳۳۵ راهدار به منظور روان سازی ترافیک، اطمینان از تردد ایمن رانندگان و مسافران و امداد رسانی در محورهای مواصلاتی شمال استان مستقر شدند.

کرد خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط جوی حاکم در استان در روزهای آینده به رانندگان و کاربران جاده ای تاکید می شود که حتما قبل از عزیمت به سفر، از طریق تلفن گویا و سامانه جامع ۱۴۱ از آخرین وضعیت راههای استان مطلع شوند تا دچار مشکلات احتمالی ناشی از شرایط ناپایدار جوی در طول راهها نشوند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه