اخبار داغ

فرمانده دوران دفاع مقدس:

اخلاص رمز محبوبیت و ماندگاری حاج قاسم بود/شهادت شهید سلیمانی موجب عزت اسلام و انقلاب شد

اخلاص رمز محبوبیت و ماندگاری حاج قاسم بود/شهادت شهید سلیمانی موجب عزت اسلام و انقلاب شد
سردار نورخدا قاسمی گفت: شهادت جزئی از قله‌های کمال است و بهترین هدیه ای که خداوند به بنده‌اش می‌دهد، شهادت است که این هدیه الهی نصیب حاج قاسم عزیز شده و شهادت او نیز مانند حیاتش، موجب عزت اسلام و انقلاب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور اقشار مختلف مردم مؤمن و انقلابی شهرستان فراهان در حسینیه امام جعفر صادق(ع) شهرستان فراهان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

سردار نورخدا قاسمی از فرمانده هان دوران دفاع مقدس در این مراسم ضمن اشاره به تفکر شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مسیر حاج قاسم، مسیر ولایتمداری است و اینگونه می‌توان از ایشان الگو گرفت و راهش را ادامه داد.

,

وی افزود: حاج قاسم نه تنها در جبهه مقاومت بلکه در همه ابعاد فرهنگی سیاسی اقتصادی دارای اندیشه و مرد میدان بود.

,

قاسمی اظهار کرد: اخلاص رمز محبوبیت و ماندگاری حاج قاسم بود، همه ما می‌توانیم همانند حاج قاسم باشیم به شرط آنکه در هر کاری فقط رضای خدا را مد نظر داشته باشیم و در حد خود خادم مردم باشیم.

,

وی خاطرنشان کرد: شهادت جزئی از قله‌های کمال است و بهترین هدیه ای که خداوند به بنده‌اش می‌دهد، شهادت است که این هدیه الهی نصیب حاج قاسم عزیز شده و شهادت او نیز مانند حیاتش، موجب عزت اسلام و انقلاب شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه