اخبار داغ

حدود ۳۰ الی ۳۱ رشته به هانگژو اعزام خواهند شد؛

فخری: ۱۶ رشته قطعا مدال آور هستند و ۱۰ رشته هم شانس کسب مدال را دارند/ رشته‌های باقی‌مانده را مجدد ارزیابی می‌کنیم

فخری: ۱۶ رشته قطعا مدال آور هستند و ۱۰ رشته هم شانس کسب مدال را دارند/ رشته‌های باقی‌مانده را مجدد ارزیابی می‌کنیم
سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: طی ۱۹ جلسه تمامی رشته‌ها را در ستاد فنی برای حضور در رقابت‌های آسیایی هانگژو بررسی کرده و به ۴ رشته باقی‌مانده مجدد فرصت ارزیابی خواهیم داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان فخری سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو چین 2022 درباره جلسه ستاد فنی سه رشته اسکواش، تنیس و بدمینتون اظهار داشت: ستاد فنی بازی‌های آسیایی المپیک متشکل از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش است در آنجا وزیر ورزش و ریاست کمیته ملی المپیک و دیگر همکاران حضور دارند. این جلسات با بررسی تیم‌‌ها، ورزشکاران، ماده‌ها و اوزان باید مورد ارزیابی قرار بگیرند. رشته‌هایی که شانس حضور در بازی‌ها را دارند مورد ارزیابی قرار گرفته و پس از بررسی ستاد، به تایید و تصویب می‌رسد. من، نصرالله سجادی مشاور عالی رئیس کمیته ملی المپیک و معاون ورزش قهرمانی و مدیرکل دفتر وزارت ورزش و جوانان از اعضای این کمیته هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به قطعی شدن 26 رشته ورزشی از معیارهای این بررسی گفت: 19 جلسه در ستاد فنی برگزار شد و تمام فدراسیون‌ها، روسای آنان و سرمربیان در این جلسات حضور داشته و مورد ارزیابی قرار گرفته و نتیجه آن به ستاد عالی واگذار شد. همه رشته‌ها در این ستاد طی 2 جلسه مورد بررسی قرار گرفتند و نتایج حاصل از آن منجر به تصویب 26 رشته در مرحله اول شد. 16 رشته قطعا مدال آور هستند و 10 رشته هم شانس کسب مدال را داشته که در مرحله ابتدایی انتخاب شدند. 4 رشته دیگر مجدد مورد ارزیابی قرار گرفته و به آنان فرصت داده می‌شود تا برنامه‌های خود را ارائه دهند.

,

فخری از پیش بینی تعداد رشته‌هایی که قطعی می‌شود، خاطرنشان کرد: برآورد ما این است که حدود 30 الی 31 رشته به این بازی ها اعزام خواهند شد. به دنبال این هستیم تا برای رشته‌هایی که قطعا شانس کسب مدال را ندارند با توجه به پتانسیل آنان و کسب مقام‌های مختلف در رویدادهای اخیر، شانس حضور در این رقابت‌ها را به آنان بدهیم.

,

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، از پیش‌بینی ستاد فنی در خصوص دستاوردهای ورزشکاران گفت: قطعا یکی از مهمترین استراتژی‌های تبیین شده، بهتر شدن شرایط نسبت به دوره‌های قبل است. ما جایگاه عملیاتی و آرمانی خود را در ستاد تدوین کرده و به دنبال آن هستیم تا بتوانیم شرایط کسب مدال برای ورزشکاران و جایگاه کشور را بهبود بخشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه