اخبار داغ

همایش دختران و پسران "حاج قاسم" در بیرجند برگزار شد

همایش دختران و پسران "حاج قاسم" در بیرجند برگزار شد
همایش دختران و پسران حاج قاسم سلیمانی در خراسان جنوبی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، همایش دختران و پسران حاج قاسم سلیمانی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند، سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری خراسان جنوبی و سازمان دختران سلیمانی به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلها در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

آیت الله سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در این همایش اظهار کرد: اکنون مقدمات فراهم شده است و شما فرزندان حاج قاسم می‌توانید به آرمان تمدن اسلامی و گذر از دولت اسلامی و جامعه اسلامی برسید و حوزوی ها و دانشگاهیان سعی کنند در این زمینه از مردم جلوتر باشید و منتظر ابتکار شما هستیم و طرحی نو و برنامه منسجم برای وصول به تمدن اسلامی داشته باشید.

,

, ,

وی افزود: حاج‌قاسم سلیمانی در نامه ای به خانواده‌اش می‌گوید من تصور ندارم که لباس نظامی را برای کشتن انسان‌ها بر تن کنم بلکه من لباس نظامی را پوشیدم تا انسان کُش ها را از روی زمین بردارم، این دیدگاه و مکتب انبیاء است.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هیچ انسانی بر انسانی حق حکومت ندارد مگر از آنچه که طی قانون الهی برای مدیریت بندگان خدا که به کمال می‌رسد تشکیل حکومت دهد که همان ولایت فقیه و ولایت انبیا است و باید همه آنچه مورد نیاز جامعه است انجام بدهند و طبعاً حق تصرف دارند،بیان کرد: در شرع اسلامی کسی اگر خواب باشد حرام است کسی دیگر بیدارش کند ولو اینکه نمازش در حال قضا باشد مگر اینکه اجازه داشته باشد از سویی دیگر اگر انسانی در خواب به کسی ضرر مالی بزند باید غرامت بدهد، دین اسلام اینگونه است، این دین اصلا اجازه نمی‌دهد که به مظلومی تعدی شود باید حقوق و حیثیت و حرمت همه حفظ شود.

,

آیت الله عبادی با اشاره به جریان داعش، عنوان کرد: اگر شهید سردار سلیمانی و امثال او نبودند و داعشی‌ها سلطه پیدا می‌کردند آنها خیلی بیشتر از آنچه مغول انجام داده، جنایت می‌کردند بنابراین مدنیت به معنای صحیحش جزو برنامه های دین است.

,

امام جمعه بیرجند به پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ما به عنوان انقلاب در این بیش از ۴۰ سال حتی یک سیلی هم نزدیم مگر اینکه دفاع کردیم اما دنیای کفر به صورت همه جانبه به ما تهاجم کردند و دارند.

,

بعد از سخنرانی نماینده ولی فقیه در خراسان در این همایش سرهنگ علی احمدی از راویان دفاع مقدی به بیان خاطراتی از نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه شرق کشور و تامین امنیت در این منطقه عنوان کرد.

,

در ادامه گروه سرود ابناالاحرار به اجرای سرودی در خصوص سردار دل ها پرداخت و سپس مداحی جای خالی و فراق حاج قاسم را با صدای سوزناک خود برای حاضرین بیان کرد.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه